Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-20 21:51:27 följande:
    Nej det fick jag inte eftersom mitt sätt att räkna ut skilde sig från hans sätt. Han sa att det inte spelade roll att jag fick rätt resultat. Jag skulle slopa det system jag hade lärt mig eftersom jag inte längre bor i Iran, utan i Sverige i vilket det används ett annat uträkningssystem.
    Men vilken bitch! Jag ska slå honom...
    Have no fear Scratchy is here!
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-20 21:52:43 följande:
    Hmmm, tycker inte du ska vara så spydig! Det är ju bara enklare division som fungerar i huvudet och har då ingen miniräknare för resten av talet så är jag ju körd! Alla andra som fattade vad de lärde ut kan ju bara ta fram papper och penna och lösa problemet. Jag måste uppfinna och bygga en dator eller nåt först
    Men grejen är att det jag lärde mig är typ bara ett streck. Ingen stol och ingen trappa, och grejen är att allt blir typ huvudräkning i alla fall. Det finns liksom ingenting som hjälps av uppställningen. Nej, division suuuuuuuger!!!
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-20 21:56:31 följande:
    Ungefär så... Dessutom fanns det ett moment i den gamla skolan där hoppledaren skulle kicka ut en "oväntat" för att se att man klarade att reda ut ett okontollerat uthopp.Då var det skitkul, idag... been there, done that...
    Och om man inte klarade det? :-O
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-20 21:58:27 följande:
    Nice nummer.Men shit! Vilken tortyr *bara för att jag både är höjd- och flygrädd*
    Men inte fallrädd?
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-20 22:00:25 följande:
    Om du befinner dig i ett föremål som inte sitter fast i marken, luftballong, skärmflyg, mm, tappar du höjdkänslan efter sa 30 meter vilket gör att du, i princip inte kan vara höjdrädd. Sen kan man vara rädd av andra skäl, givetvis.I fasta föremål måste man upp på höjder över 70-90 m för att tappa höjdkänslan. Provade stå på 120 m och där var höjdkänslan borta.
    Vad stod du på exakt?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-20 22:00:11 följande:
    *jeronimoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo* *poff*
    Nej, man låtsas att man simmar. Det skrev jag ju tidigare... *suck*
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-20 22:06:07 följande:
    Man kan säga att utbildningen har ändrats...
    Så fler överlever nu eller? :-0
  • Scratchy

Äntligen gjorde jag smajlisen rätt...

• Scratchy
    Velour skrev 2010-01-20 22:10:15 följande:
    Där ser man! Hoppas att de som fortfarande kör med antingen stege eller trappa inte får underkänt iaf.
    Hur är den persiska versionen då? En berg-och-dal-bana?
Svar på tråden Tråddödare forts....