Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-16 00:58:51 följande:
    Jo.. men bara av en anledning.. för att jag inte ska bli för frustrerad.
    Hahah! Jag väntade på det svaret faktiskt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-16 01:04:06 följande:
    Håller på att fertilazar mina grannar och pettar mina djur.. vilken tid det tar.
    Pervo!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-16 01:04:49 följande:
    Mitt rumsnummer... hm... nått med sex ännu en ordlek Tar av dig den svarta toppen du har på dig och vi fortsätter att kyssas, knäpper upp bh:n med ena handen och tar lite. Vi fortsätter att klä av varandra medans vi kysser, luktar, känner och tillslut hamnar vi liggandes i sängen...åhhh fan, nu vill jag inte skriva mer, det blir ju jobbigt. Skyller på att jag måste sova nu... ska upp o jobba i morgon i morgon ju!!! Sluta få mig att hålla på såhär
    Nu känner jag mig lite hög.....Synd att du avbröt mitt i allting Nu får jag väl avsluta det själv.

Nej, i fantasin!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-16 01:06:36 följande:
    Fan med alla piller som jag stoppar i kroppen just nu är jag glad om jag får tillbaka min sexlust innan jag fyller 50.. *plockar bort allt spindelnät som börja hänga utanför trosorna*
    Men bli bra nångång!!!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-16 01:08:07 följande:
    vad är det ni försöker antyda egentligen.. att jag skulle vara sexuell av mig..
    Översexuell snarare
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-16 01:08:57 följande:
    Hm... stackars dig, nästan som jag då... fast, för mig är det just nu mer som 24 timmar av 24, 365 dagar av 365...
    Ska vi hjälpa varann?{#lang_emotions_innocent}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-16 01:09:07 följande:
    Ohhhh yeee.. och stolt över det.
    Se till att göra nåt åt det då!!!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-16 01:14:37 följande:
    Jaha du visste vad jag skulle skriva om du inte sa fantasin Jag borde lagt mig för typ två timmar sedan men det var nått här som höll mig kvar... Fantisera fritt du, jag är med Vi kan ju jämföra våra fantasier i morgon om du vågar och se hur mycket likatänkande vi varGodnatt Velour, en stor varm kram
    Hehehhe...

Förlåt sötis..hoppas du sover gott nu då. Vi får se hur mycket jag våga avslöja imorgon. Måste ju fortfarande tänka på ditt hjärta

Godnatt och varma kramar till dig också
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-16 01:15:33 följande:
    Tycker jag låter som en bra idé, är det inte det vi håller på med?
    Snarare eggar upp
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-16 01:17:17 följande:
    Jag är nog den som har porrat minst på sista tiden.. vågar inte ens skriva, kuk, fitta, knulla längre..
    Tada!
Svar på tråden Tråddödare forts....