Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-16 23:21:01 följande:
    Det har legat på 39,4 flera gånger idag, men flåsandet kom innan febern för ca ett dygn sedan, och då hade han hostat lite i två dagar. Det rosslar inte jättemycket, men han får ta i för varje andetag och flåsar som en hund på sommaren. Även nu när han sover 1177 tipsade om att vi kunde varva Ipren och Alvedon så att han får nedsättande var tredje timme istället för var sjätte, vilket nog kommer underlätta lite. Det kunde ju doktorn ha kläckt ur sig i eftermiddags tycker man...
    Fram tills imorgon? Eller hur länge tyckte de att du skulle ge honom medicinen?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-16 23:26:04 följande:
    Ok, så nu är det pizza och chips som gäller igen På tal om chips:
    " target="_blank">

homse = bög (norska)
    Jag tittar på klippet senare om det inte gör nåt...

Ja, lite skräpmat skadar inte..Fast nu kör jag hemlagad pizza
  • Velour

Håller mig uppdaterad av det som händer här...

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-16 23:35:22 följande:
    Väldigt underhållande, i alla fall den biten jag FICK se..
    Du såg ALLT..
  • Velour

Jha, har killen från 1177 hört av sig än?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-17 00:17:32 följande:
    *s* trodde ni hittade på mer bakom kulliserna.. Lite kul hittade gammla klasskamrater på facebook, kul att spana och snoka lite.
    Hahah...såååå kul ska vi inte ha!

Ja, visst är det härligt när man hittar gamla klasskamrater? Det var faktiskt därför jag gick med i Fejjan
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-17 00:37:15 följande:
    *s* man vet aldrig.. )Jag gick med för länge sen, men har inte börjat använda det förrän nu på senare tid. Vet inte varför jag gick med, alla andra sa att jag skulle skaffa det.. typ.
    Hahah, grupptrycket, jag vet! Facebook är egentligen ganska tråkig, så vore det inte för de personer som jag inte når på annat sätt, hade jag verkligen inte blivit medlem.

För det första blir det jämt nåt fel på sidan och chatten är ju inte normal för fem öre. Det finns även alldeles för många inställningar tycker jag. Jag vet inte om jag gör rätt. Vissa moment är också irriterande, som t.ex. att man jämt måste godkänna alla jävla applikationer. För helvete liksom! Ge mig skiten utan nån applikation!

Jag hittar mer fel med Facebook än fördelar..men som sagt, vore det inte för vissa där hade jag aldrig gått med.
  • Velour

Men nu måste jag gå och lägga mig. Ska upp halv åtta och ha skola till tre...BLÄ!

Godnatt och sov gott! Kram

Och JhA, jag hoppas att det går bra ikväll. Håller tummarna för er! Kram!

Svar på tråden Tråddödare forts....