Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-03-17 18:18:25 följande:
    Nej då!Bara lillen som kom in och ville ha middag nr 2... Han har varit ute och lekt och då hinner man inte äta färdigt innan man springer iväg till kompisar så nu är det andra omgången mat...
    Ahaa, vad gulligt! Barn gör de roligaste sakerna!
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-17 18:36:34 följande:
    Men kram gumman, hoppas det går över fort!
    Det gör det nog Hur är det med Loppan nu? Är han vaken och har roligt?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-17 18:42:25 följande:
    Sam säger:ö  u uyååujuåååååv b                                           ååååååååååååååååå v. vcgbc     FVFhgrtgJ säger: Han satt i mitt knä och ville inte att jag skulle skriva Han flåsar för fullt men hostar inte så farligt men han har feber fortfarande. Har inte ätit jättemycket men ändå bra! Lite trött och dämpad idag, men han har sovit tre timmar mitt på dagen, förutom totalt tio timmar under natten vilket är jättebra. Jag fick sova mellan tre och halv tio så jag överlever jag med Om han mår lite bättre i natt så får jag gå iväg och jobba imorgon, vilket behövs.
    Naaw, vad söt!

Vad härligt att ni äntligen fick lite sömn. Hoppas att han kryar på sig fort.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-17 18:37:21 följande:
    MVG på den resumén!
    Puss och kram!
  • Velour

Hallå! Trådeen!!

• Velour
    Midka skrev 2010-03-17 19:55:22 följande:
    Eller hur! Det är inte 23 mars än....Det är visst bara du och jag här... Inte så bara iof men om man ser till antal är det "bara".Har du hört av Mandi på senaste?
    Betyder det att vi inte har nåt liv?

Ja, Mandi skrev ju i tråden senast inatt
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-17 20:06:21 följande:
    Nu är jag bara här.
    Men tjena på're! Läget?
  • Velour

Ha en bra anatomikväll!

Kram

• Velour
    Midka skrev 2010-03-17 21:00:18 följande:
    Tack så mycket!*S*Om jag får några bra sovtips från doktorerna lovar jag att dela med mig!!!
    Ser fram emot tipsen
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-17 21:33:03 följande:
    Hej Midka, Velour och Fiona!Nu har jag ätit riktig (hemlagad)  mat och kroppen var så orolig över att det kanske aldrig kommer att hända igen, att den övertalade mig att ta två bastanta portioner. Så här sitter jag nu med en nöjd kropp och stukat sinne (för jag vill ju egentligen gå ner i vikt),Midka, så tänker jag med. Tack för att du delar med dig av dina vidare funderingar Velour, jo jag är rätt snurrig av alla flyttbekymmer. Men vi ska väl komma iväg trots allt...Ujuju vad magen jäser...tänk om jag spricker?
    WOW! Framsteeg

Vad blev det för mat? Men vill du gå ner i vikt så är väl pizza och kebab egentligen inte rätta vägen.

OJ, nu låtsades jag vara Sedek. Det är ju egentligen han som är dietisten. Sorry Sedek, ska aldrig mer ta över din roll
Svar på tråden Tråddödare forts....