Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-16 01:20:30 följande:
    Han kaninte ge mig allt jag vill ha i ett förhållande så jag vet inte.. men han är en bra vän och såna kan man inte få för många av.
    Vad gjorde du då som fick honom att säga att du borde vänta tills du mår helt och hållet bra?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-16 01:22:20 följande:
    Blää.. klockan är mycket och jag måste upp tidigt.. ska till min "pratdoktor".
    Ja, jag känner mig rätt utmattad nu Så jag borde väl också gå och lägga mig.

Godnatt och sov så gott! Kram
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-16 10:28:26 följande:
    Vad ni har skivit en massa vänner!Vi gav upp på akuten när vi hade väntat i tre timmar, de som var före oss hade väntat med liknande sjukdomar i sex timmar utan att få träffa läkaren... Loppan somnade till sist för han var så trött, så vi åkte hem med honom. Vi fick tag i vårdcentralen nu i morse och har fått tid till kl 14, så att en läkare äntligen kan lyssna på hans lungor! Hoppas det bara är en vanligt infektion!Kommer in senare, måste vila lite nu när han sover en stund igen!
    *skakar ännu mer på huvudet åt sjukvården* Jag får ångest när det blir tal om akuten. Den är katastrof, verkligen!

Men skönt att ni fick tid idag och hoppas att ni verkligen får hjälp istället för "åk hem och avvakta".

Kram!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-16 06:10:26 följande:
    godmorgon!ännu en härlig tisdag! (eller hur var det nu igen?)
    Goddag!

Skönt att du mår bra. Jag mår väl lite bättre och det känns skönt att inte avsluta varje natt med tårar.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-16 01:30:16 följande:
    Hmmm.. ja, du vet.. lägg dig själv i sängen med en het polis så får vi se hur du reagerar. Men, alltså det är så svårt.. jag antar att jag både vill äta kakan och behålla den.
    Du anar inte vilket disciplin jag har på mig Jag kan verkligen brinna inombords, men det kan den andre aldrig få veta. Men allt som oftast ångrar mig efteråt också, att jag inte tog chansen
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-16 17:52:10 följande:
    Först fick vi "Avvakta" men så sade jag att jag inte accepterar att han flåsar på det viset och då skrev de ut en luftrörsvidgande, så jag hoppas den hjälper honom!
    Ser du? Jag spyr på ordet "avvakta" nu.

Så ni fick luftrörsvidgare. Är det en sådan mask ni ska sätta i ansiktet på honom så han får dra in några djupa andetag?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-16 18:52:35 följande:
    Nej en flytande medicin, men jag märkte ingen effekt vid första tillfället, hoppas det hjälper till natten, han har sovit ca 7 timmar på ett och ett halvt dygn Just nu sitter mina pojkar och tittar på Agne och Svullo och fnissar ikapp iallafall
    Jaha, Ok. Ja, hoppas det ger effekt. Men skönt att han är lite pigg och glad iaf
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-16 19:21:53 följande:
    mah! lite högre krav än så får du ha på tillvaron! *kram*
    I huvudet vet jag att jag är patetisk och borde skita i allt, men hjärtat orkar inte så mycket. Det vill nåt annat
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-16 20:06:13 följande:
    Nu håller han på att somna, men han är fortfarande flåsig och har feber trots febernedsättande, så jag har inte mycket hopp om att få sova inatt heller. Han har sovait allra mest tre timmar i taget sedan i lördags natt, så det börjar bli lite slitigt. Har fått ta ledigt från jobbet, orkar inte jobba och fokusera.Ska försöka läsa ikapp senare, nu ska jag dricka kaffe och kolla lite på Buffy
    Men shit!! Hur länge sa de att ni måste "avvakta"? Tog de inte ens prover på honom?
Svar på tråden Tråddödare forts....