Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-02 11:28:51 följande:
    Jag har ett dilemma!Jag ha startat en tråd och nu börjar det brännas lite och någon har kommenterat att dennes innlägg antagligen inte blir kvar... Är det på något sätt mitt ansvar att ha koll på vad folk skriver eftersom det är jag som startat tråden???
    Nej, det är inte ditt ansvar.
    Analysera mera!
  • Velour

Men jag tog iaf året då jag (förhoppningsvis) blir klar med mina studier

Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-02 11:50:34 följande:
    Jag blir klar 2012 eller 2013... Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Men 2013 kan du ju inte bli klar. Jorden går ju under i december 2012
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-02 12:28:45 följande:
    godmorgon! här ska vi just ge oss ut på hundpromenad i kylan, har faktiskt sol och det är vackert som attan med snön!
    Godmorgon

Det är vackert här med! Min väninna ringde nyss och sa att hon är i stan, så hon ville ta en promenad med mig. Jag är fortfarande trött och seg i huvudet efter nyårsafton, så en promenad i den här kylan känns förjävligt. Men what to do? Hon har ju åkt ända från Göteborg!
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-02 12:53:33 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m49556951.htmlTvå moderatorer och en jäkla disskussion!Ämnet är tämligen uttjatat med jag hade hoppats på en ny vinkling... Det gick inte! Phu, att det inte är mitt ansvar!! Jag tycker nämligen att man ska recensera inlägg så lite det bara är möjligt. När folk uttrycker sig på ett brottsligt sätt ska det väck men i övrigt får man stå för att man säger puckade saker!
    Jag gjorde ett inlägg där
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-02 13:07:33 följande:
    He he... såg dig! Intressant att så många kan vara "mot" en  och att den enda orkar fortsätta....
    Jag har varit med om det många gånger under mina år här på FL. Av ren princip fortsatte jag att gå emot strömmen eftersom jag verkligen höll hårt på det jag trodde. Jag fick verkligen nästan samtliga tråddeltagare emot mig, men jag stod emot så länge tills tråden dog ut, men det sista inlägget gjort av mig

Nuförtiden orkar jag inte tjafsa emot. Istället för att göra det, säger jag bara "OK", avslutar diskussionen och fortsätter inom mig själv att tro på det jag tror på.

Men BARA om jag vet att det jag tror/tycker/känner är det rätta.
    Analysera mera!
  • Velour

Nu ska jag iaf göra mig iordning för lååååååångpromenaden i kyyyylan! {#lang_emotions_tomte}

Ses!

Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-02 13:19:35 följande:
    Man ska stå för det man tror på. Absolut!Jag tycker bara att det ofta kommer så kloka inlägg att jag får omvärdera min ståndpunkt...När det gäller abort är jag iof säker på vad jag tycker och inga argument har fått mig att ändra mig. Däremot kan jag till viss mån förstå en del argument mot abort och även se att de skulle vara hyfsat hållbara men långt ifrån att få mig att ändra ståndpunkt. Kosekvenserna är alldeldes för hårda mot kvinnor om man har ett förbud.
    Håller med.
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....