• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-29 01:08:28 följande:
    Vad tar lång tid? Du ska bara veta hur stökigt det är här inne... fast än så länge har jag bara diskat och städat köket... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Städningen såklart!

Men är det så illa?
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-29 01:07:13 följande:
    Du borde läsa om transaktionsanalys... det är en terapiform som handlar mycket om att ta föräldrarollen bland sina medmänniskor.
    Att jag SKA ta föräldrarollen eller låta bli?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-29 01:11:16 följande:
    True blood handlar om vampyrer i USA. Så, ganska normala amerikaner med andra ord... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Jag älskar vampyrer.
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-29 01:12:36 följande:
    Att jag SKA ta föräldrarollen eller låta bli?
    Hehe... det är inte en rekommendation... läs ordet noooooooga: transaktionsANALYYYYYYYS...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-29 01:07:42 följande:
    Ah! Det var så längesedan jag tittade på nån serie. Jag vet inte ens vad True Blood är för serie. Vad handlar den om?
    Det utspelar sig i nutidens USA, typ Louisiana, där en tjej med telepatiska förmågor bor i en liten håla och jobbar i den lokala baren. Vampyrerna som alltid funnits i samhället har trätt fram/kommit ut ur garderoben och blivit erkända som egen ras med egna rättigheter. Befolkningen är både för och emot dem, men den telepatiska tjejen går över gränsen genom att bli tillsammans med en, och sen börjar det hända en massa spännande och läskiga saker i den lilla bondhålan.
    Det är ganska mycket sex och våld, precis som med Six feet under, men samtidigt humor och spänning. Precis den sortens tidsfördriv jag gillar
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-29 01:07:13 följande:
    det är en terapiform som handlar mycket om att ta föräldrarollen bland sina medmänniskor.
    Du skriver ju att man ska ta föräldrarollen!
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-29 01:17:34 följande:
    Du skriver ju att man ska ta föräldrarollen!
    Inte att man ska, men att man gör... din tolkning, dina konsekvenser...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-29 01:16:44 följande:
    Det utspelar sig i nutidens USA, typ Louisiana, där en tjej med telepatiska förmågor bor i en liten håla och jobbar i den lokala baren. Vampyrerna som alltid funnits i samhället har trätt fram/kommit ut ur garderoben och blivit erkända som egen ras med egna rättigheter. Befolkningen är både för och emot dem, men den telepatiska tjejen går över gränsen genom att bli tillsammans med en, och sen börjar det hända en massa spännande och läskiga saker i den lilla bondhålan.Det är ganska mycket sex och våld, precis som med Six feet under, men samtidigt humor och spänning. Precis den sortens tidsfördriv jag gillar
    Låter som homosexualitet "kommit ur garderoben".."egna rättigheter"..."befolkningen är för och emot dem"...
  • Velour

Men det låter som en intressant serie.

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-29 01:19:48 följande:
    Låter som homosexualitet "kommit ur garderoben".."egna rättigheter"..."befolkningen är för och emot dem"...
    Ja, men det är vinklat lite så faktiskt Den är mycket intressant
Svar på tråden Tråddödare forts....