• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-29 18:04:49 följande:
    Vad kul! Ska ni ut eller är det hemmafest?
    Sorry att det tog tid att skriva. Håller på och startar ny tråd med TSW människan.

Vi ska få gäster. Några vänner som ska gratulera mammas operation. Maken fick lämna lillen hos lilla syster så jag har bara stora killen hemma.

Hur är det med dig då?
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-29 18:24:11 följande:
    Ah! Grattis till mig själv och en förklaring, det var de jag såg igår kväll.
    Ja, de sa att det var någon med Comviq-frisyr som hade stalkat dem igår... så det var alltså dig de menade...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-29 18:33:41 följande:
    Sorry att det tog tid att skriva. Håller på och startar ny tråd med TSW människan. Vi ska få gäster. Några vänner som ska gratulera mammas operation. Maken fick lämna lillen hos lilla syster så jag har bara stora killen hemma. Hur är det med dig då? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ingen fara, men bra att du försöker upplysa människan. Det är en väldigt tung sten han gömmer sig under dock

Vad fint av era vänner att hälsa på med anledning av din mors operation.

Jo, allt är bara bra. Lillen har fått vattenkoppor Skönt att få det överstökat men tycker synd om honom eftersom det är rätt besvärligt med både feber och kliande.
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 18:38:05 följande:
    Ingen fara, men bra att du försöker upplysa människan. Det är en väldigt tung sten han gömmer sig under dock Vad fint av era vänner att hälsa på med anledning av din mors operation. Jo, allt är bara bra. Lillen har fått vattenkoppor Skönt att få det överstökat men tycker synd om honom eftersom det är rätt besvärligt med både feber och kliande.
    Du får inte säga på fl att din son är sjuk för i så fall kommer folk att tycka att du är en dålig mamma... jag menar, inga normala barn får vattenkoppor, bara barn till dåliga föräldrar...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-29 18:37:05 följande:
    Velour om du vill lära dig "nya" ord följ den här  www.familjeliv.se/Forum-5-172/m50389865.html Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Tack! Har lagt den i mina favoriter. Grejen är bara att jag egentligen inte pallar med den människan, så jag kommer försöka att inte delta så gott det går. Maken till idiotiskt tänkande har jag inte sett, ärligt talat.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-29 18:38:05 följande:
    Ingen fara, men bra att du försöker upplysa människan. Det är en väldigt tung sten han gömmer sig under dock Vad fint av era vänner att hälsa på med anledning av din mors operation. Jo, allt är bara bra. Lillen har fått vattenkoppor Skönt att få det överstökat men tycker synd om honom eftersom det är rätt besvärligt med både feber och kliande.
    Tro mig den stora stenen är fyllt med allt annat *.....* än just sten så jag kommer inte ha några problem med att krossa den. Sen att HAN inte vill fatta det får stå för honom.

Ja dom ringde i förrmiddags och bjöd sig själva :)

Ajdå, inte kul med vattkoppr men skönt att han fått det så har ni det avklarat. Jag fick vattkoppor 3 månader innan jag blev gravid det vill säga när jag var 23. Inte kul alls {#lang_emotions_cry}
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2010-01-29 18:40:26 följande:
    Du får inte säga på fl att din son är sjuk för i så fall kommer folk att tycka att du är en dålig mamma... jag menar, inga normala barn får vattenkoppor, bara barn till dåliga föräldrar...
    Sen kommer någon annan moralpanikmorsa förr eller senare påpeka att det faktiskt heter vattkoppor och inte vattenkoppor... hur dålig mamma är du inte då, om du inte ens kan skriva namnet på din sons sjukdom rätt? Så får du skämmas till någon annan moralpaniktant upplyser om att det heter visst vattenkoppor och sen är det i full gång...
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-29 18:40:26 följande:
    Du får inte säga på fl att din son är sjuk för i så fall kommer folk att tycka att du är en dålig mamma... jag menar, inga normala barn får vattenkoppor, bara barn till dåliga föräldrar... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Ja, eller hur? Egentligen är det mitt fel, jag sätter ju honom på dagis. Hade han suttit hemma hade han inte fått den, åtminstone inte i femårsåldern. Då hade han istället fått den i skolan eller som vuxen. Och då skulle jag vara en dålig förälder som inte såg till att han fick det som barn så att han hade fått det överstökat.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-29 18:40:40 följande:
    Tack! Har lagt den i mina favoriter. Grejen är bara att jag egentligen inte pallar med den människan, så jag kommer försöka att inte delta så gott det går. Maken till idiotiskt tänkande har jag inte sett, ärligt talat.
    Jag struntar fullkomligt i människan om han fattar eller ej. Vet du, jag har fått "mail" från flera stycken som tycker att diskussionen är intressant så kan jag få några andra att lära sig nåt så är jag nöjd.
Svar på tråden Tråddödare forts....