• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-01-29 18:04:04 följande:
    "Öööh..är jag gravid tro? Bäst att fråga på www.familjeliv.se/Forum-9-194/m50351529.html
    Jisses....hur många tusen sådana här trådar finns det egentligen...

"jag har ont i en tå, kan jag vara gravid..?" Typ  {#lang_emotions_undecided}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Sedek
    Hej Trådvänner

Attans vad ni skriver, som vanligt Har just upptäckt att man kan söka på sitt nick och endast i denna tråden, de två senaste dagarna. Bra att se om man omnämnts något.

Har sett att som vanligt har Scratchy lyckats ge mig skulden för något, denna gången det dåliga vädret i götet. Han borde lära sig att ta ansvar för sånt han orsakar själv{#lang_emotions_djavulsk} Men det gör han nog när han blir lite större.
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-29 18:16:52 följande:
    Oj! Vi får hoppas att listan inte fylls på mer. Du får skriva en tvärtomlista där du listar upp allt som har gått bra, som motvikt
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-01-29 18:25:06 följande:
    Oj! Vi får hoppas att listan inte fylls på mer. Du får skriva en tvärtomlista där du listar upp allt som har gått bra, som motvikt
    O den listan blir ju lättskriven i alla fall...

Här kommer den! :

"SLUT"

-Som sagt....
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-29 18:22:37 följande:
    Hej TrådvännerAttans vad ni skriver, som vanligt Har just upptäckt att man kan söka på sitt nick och endast i denna tråden, de två senaste dagarna. Bra att se om man omnämnts något.Har sett att som vanligt har Scratchy lyckats ge mig skulden för något, denna gången det dåliga vädret i götet. Han borde lära sig att ta ansvar för sånt han orsakar själv Men det gör han nog när han blir lite större.
    Hej headbanger! Grattis till numret. Scratchy har faktiskt planer på att bli större, det hade han tänkt fixa med lite träning
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-01-29 18:24:11 följande:
    Ah! Grattis till mig själv och en förklaring, det var de jag såg igår kväll.
    Jisses..
    -Har du så dåligt minne så att du måste påminna dig själv om vad du såg i går..?!?

Stackare...

Eh, ok grattis till nummret när jag ändå är igång...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-29 18:27:24 följande:
    O den listan blir ju lättskriven i alla fall...Här kommer den! :"SLUT"-Som sagt.... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Jag kan hjälpa dig. Ska hålla utkik efter alla dina inlägg och försöka snappa upp de positiva saker som du råkar skriva

Ett par positiva saker som har hänt hittills var ju att rörmokarna inte kom och att rören tinade upp av sig själva, så där sparade du några tusen. Visst fick du vatten i väggarna och blir tvungen att betala för reparation, men å andra sidan kunde du köpa en hel del kläder.

Så, kommer som sagt att hålla ett koll på dina inlägg...
  • I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-01-29 18:13:54 följande:
    HUR HAR DET GÅTT..? Hej på dig Att döma av ditt inlägg så antar jag ju förstås att allt är väl...(o har du skrivit om det tidigare i tråden så har jag inte läst tillbaka något ännu...
    Hej hej ;)

Jo, jag skrev igår om operationen. Det gick bra och mamma mår bra dock är hon kvar på sjukhuset några dagar till. Tack för att du frågar. {#lang_emotions_flower}

Hur går det själv med huset och allt?

Du verkar vara en stark person som klarar av allt det där du skriver. {#lang_emotions_wink}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
Svar på tråden Tråddödare forts....