• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 18:43:02 följande:
    Ja, eller hur? Egentligen är det mitt fel, jag sätter ju honom på dagis. Hade han suttit hemma hade han inte fått den, åtminstone inte i femårsåldern. Då hade han istället fått den i skolan eller som vuxen. Och då skulle jag vara en dålig förälder som inte såg till att han fick det som barn så att han hade fått det överstökat.
    Det räcker inte att ha honom hemma. Det är jättefarligt hemma. Du måste i så fall ha honom i koppel, fast inte i köket. Och se för allt i världen till att han inte kommer åt några leksaker eller kan nudda någonting. Och mest av allt är det viktigt att du ger honom en stimulerande uppväxt...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-29 18:45:25 följande:
    Det räcker inte att ha honom hemma. Det är jättefarligt hemma. Du måste i så fall ha honom i koppel, fast inte i köket. Och se för allt i världen till att han inte kommer åt några leksaker eller kan nudda någonting. Och mest av allt är det viktigt att du ger honom en stimulerande uppväxt...
    Nu börjar du låta som min svärmor {#lang_emotions_tongue_out}. När jag läste dina senaste inlägg var det precis som om jag läste hennes ord.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-29 18:43:01 följande:
    Sen kommer någon annan moralpanikmorsa förr eller senare påpeka att det faktiskt heter vattkoppor och inte vattenkoppor... hur dålig mamma är du inte då, om du inte ens kan skriva namnet på din sons sjukdom rätt? Så får du skämmas till någon annan moralpaniktant upplyser om att det heter visst vattenkoppor och sen är det i full gång... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Jag har alltid varit osäker på ordet. När jag ringde dagis idag för att säga att lillen har vatt(en)koppor, så sa jag vattkoppor, men så sa hon vattenkoppor. Då tänkte jag att jag nog sa fel. Och jag brydde mig inte om att googla sen heller{#lang_emotions_tongue_out}
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-29 18:48:07 följande:
    Nu börjar du låta som min svärmor . När jag läste dina senaste inlägg var det precis som om jag läste hennes ord.
    Oj, det var illa, för det var dig jag härmade...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 18:48:56 följande:
    Jag har alltid varit osäker på ordet. När jag ringde dagis idag för att säga att lillen har vatt(en)koppor, så sa jag vattkoppor, men så sa hon vattenkoppor. Då tänkte jag att jag nog sa fel. Och jag brydde mig inte om att googla sen heller
    Det heter båda...
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-29 18:41:35 följande:
    Tro mig den stora stenen är fyllt med allt annat *.....* än just sten så jag kommer inte ha några problem med att krossa den. Sen att HAN inte vill fatta det får stå för honom. Ja dom ringde i förrmiddags och bjöd sig själva :)Ajdå, inte kul med vattkoppr men skönt att han fått det så har ni det avklarat. Jag fick vattkoppor 3 månader innan jag blev gravid det vill säga när jag var 23. Inte kul alls Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hoppas du inte slår huvudet mot väggen sen Du har med en riktigt fanatisk person att göra.

Oj, vattkoppor vid 23? Har hört att man lider mer när man får det som vuxen. Var du jättesjuk och länge?
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-29 18:43:10 följande:
    Jag struntar fullkomligt i människan om han fattar eller ej. Vet du, jag har fått "mail" från flera stycken som tycker att diskussionen är intressant så kan jag få några andra att lära sig nåt så är jag nöjd. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vad bra! Tummarna upp för dig!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-29 18:45:25 följande:
    Det räcker inte att ha honom hemma. Det är jättefarligt hemma. Du måste i så fall ha honom i koppel, fast inte i köket. Och se för allt i världen till att han inte kommer åt några leksaker eller kan nudda någonting. Och mest av allt är det viktigt att du ger honom en stimulerande uppväxt... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    check..check...check...Fortsätt, måste ju dokumentera ner allting så jag kan öva på att bli den perfekta modern..
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-29 18:50:02 följande:
    Det heter båda... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Phu!
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-29 18:49:01 följande:
    Oj, det var illa, för det var dig jag härmade...
    Jag kommer väl dit också antar jag dock kan jag garantera att den kärringen förtjänar egen kyrkogård. Hon kommer garanterat gå alla döda på nerverna när hon dör också.

Har ju två söner och en heeeeeeeeeel lista med länder som är förbjudna att dejta/gifta sig från. {#lang_emotions_wink}

Man vill ju ha det bästa till sina söner och mina är absolut det bästa som har hänt mig så dom förtjänar inget sämre.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
Svar på tråden Tråddödare forts....