• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-29 19:14:04 följande:
    Sosmarkhor måste ju vara Saudi..de andra vet jag inte men jag gissar på Irak och Afghanistan. Eller?
    Men hörru, var du iranier eller inte? :p

Vi brukar använda alla tre orden när vi beskriver ár-ár folket.

Afghanska flickor är otrolig hängivna och älskvärda så nej afghanistan finns inte med i min lista.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour

Det du skrev i din andra tråd, om att han hade skrivit att Iran har lånat ord till andra länder samt att våra maträtter finns lite överallt..Det om maträtterna är inte helt fel, då flera länder, särskilt grekerna tog till sig rätt mycket av Irans matkultur (och annat kultur i övrigt).

Och i västra delarna av Afghanistan talar de väldigt persisktliknande, Dari tror jag att det heter. Så Iran influerade väldigt många områden då det ju var ett så stort rike en gång i tiden

Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • I Blackrose I

Nej, ska ta och duka fram här. Blir att ringa efter pizza ikväll.

Ha det så trevlig nazi ikväll så hörs vi under helgen.

Önskar er andra en trevlig kväll också.

{#lang_emotions_flower}

• Velour
    Roses skrev 2010-01-29 19:17:05 följande:
    Men hörru, var du iranier eller inte? :p Vi brukar använda alla tre orden när vi beskriver ár-ár folket. Afghanska flickor är otrolig hängivna och älskvärda så nej afghanistan finns inte med i min lista. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Fast jag har inte hört om moshkhor och markhor förut. Men det var Saudi, Irak och....Turkiet?

Eller gällde alla tre orden bara ett land?{#lang_emotions_undecided}
  • Velour

*annan kultur

• Velour
    Roses skrev 2010-01-29 19:20:50 följande:
    Nej, ska ta och duka fram här. Blir att ringa efter pizza ikväll. Ha det så trevlig nazi ikväll så hörs vi under helgen. Önskar er andra en trevlig kväll också. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Mumsa istället för mig också

Ha det så trevligt gherti!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-29 19:19:08 följande:
    Det du skrev i din andra tråd, om att han hade skrivit att Iran har lånat ord till andra länder samt att våra maträtter finns lite överallt..Det om maträtterna är inte helt fel, då flera länder, särskilt grekerna tog till sig rätt mycket av Irans matkultur (och annat kultur i övrigt).Och i västra delarna av Afghanistan talar de väldigt persisktliknande, Dari tror jag att det heter. Så Iran influerade väldigt många områden då det ju var ett så stort rike en gång i tiden
    Det inlägget var ironisk menad.

Eftersom han "spydde" att persiska var ett fattigt språk bla bla bla och i nästa mening skriver han att vi har lånat ord till andra språk får honom att framstå som förrvirrad.

Att han sen säger att persiska kulturet var fattig och araberna "upplyste" oss och sen säger han att våra maträtter inspirerade andra länder. Det blir också lite fel där.....

Det enda som hände med perserna var/är att kroppshåret ökade nåt enoooooooormt efter arabernas invasion av Iran. {#lang_emotions_tongue_out} Nej, ska sluta kasta "skit" på ár-ár folket eller?

Velour du vet väl vad jag menar med ár-ár folket va? Tänk khár och han läte :)

C u
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-29 18:45:25 följande:
    Det räcker inte att ha honom hemma. Det är jättefarligt hemma. Du måste i så fall ha honom i koppel, fast inte i köket. Och se för allt i världen till att han inte kommer åt några leksaker eller kan nudda någonting. Och mest av allt är det viktigt att du ger honom en stimulerande uppväxt...
    Fan Schratchy, du låter ju som du är redo att bli far {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-29 19:21:51 följande:
    Fast jag har inte hört om moshkhor och markhor förut. Men det var Saudi, Irak och....Turkiet?Eller gällde alla tre orden bara ett land?
    Alla ár-ár länderna.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-29 19:26:23 följande:
    Det inlägget var ironisk menad. Eftersom han "spydde" att persiska var ett fattigt språk bla bla bla och i nästa mening skriver han att vi har lånat ord till andra språk får honom att framstå som förrvirrad. Att han sen säger att persiska kulturet var fattig och araberna "upplyste" oss och sen säger han att våra maträtter inspirerade andra länder. Det blir också lite fel där.....Det enda som hände med perserna var/är att kroppshåret ökade nåt enoooooooormt efter arabernas invasion av Iran.  Nej, ska sluta kasta "skit" på ár-ár folket eller? Velour du vet väl vad jag menar med ár-ár folket va? Tänk khár och han läte :)C u Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jaha, ok, då förstår jag.

Ja jag vet vad ar-ar är för läte Inte konstigt att de två första bokstäverna på ar-ab börjar just på ar...moahahahah{#lang_emotions_djavulsk}

Shit vad jag är rasist nu! Men du ska veta vad för skit jag har fått höra av araber för att jag är pers..Eller snarare en massa nedvärderande bemötande just för att jag är iranier.

Ha det så kul nu!
Svar på tråden Tråddödare forts....