• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-30 20:15:00 följande:
    Nån tog tydligen illa upp av att nån annan tyckte att iranska kvinnor var de vackraste i världen och så började nån idiot försöka klanka ner på iranska kvinnor för det. Men jag kommenterade det.Varför är du på dåligt humör? Vad har hänt?
    Det var inlägget jag skrev i språktrådet som ligger bakom det hehe {#lang_emotions_kiss}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-30 21:04:40 följande:
    Ja, varför sluta plötsligt?
    Precis :)
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-30 21:09:12 följande:
    Det var inlägget jag skrev i språktrådet som ligger bakom det hehe Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jaså, din firestarter!!
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-30 20:15:00 följande:
    Nån tog tydligen illa upp av att nån annan tyckte att iranska kvinnor var de vackraste i världen och så började nån idiot försöka klanka ner på iranska kvinnor för det. Men jag kommenterade det. Varför är du på dåligt humör? Vad har hänt?
    Inget särskilt, är förkyld och lyckas bli provocerad av både min sambo OCH min lille son varpå jag beter mig som en idiot och skriker och gapar på både honom och mannen. PMS? Maybe... Jobbigt - JA!
  • Velour
    Grizelda skrev 2010-01-30 20:52:52 följande:
    Ah! Äntligen hittade jag mina inneskor, gjorda av ulligt skinn från ett bä. Fryser något minre. Dricker mer kaffe.
    Äkta skinn?! För att citera Lasse Lindroth aka Ali Hussein: "Djur är också människor"!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-30 21:11:27 följande:
    Inget särskilt, är förkyld och lyckas bli provocerad av både min sambo OCH min lille son varpå jag beter mig som en idiot och skriker och gapar på både honom och mannen. PMS? Maybe... Jobbigt - JA!
    Oj, det hade jag aldrig kunnat tänka om dig (att du skulle kunna bli arg öht). Men PMS är mäktig! Hoppas det släpper och att du mår bättre
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 21:07:21 följande:
    Skulle vara kul att få titta på elevers uppsatser och ge dem IG!!! Gott med pizza
    Det var väl något sånt jag trodde om dig...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-30 21:13:51 följande:
    Oj, det hade jag aldrig kunnat tänka om dig (att du skulle kunna bli arg öht). Men PMS är mäktig! Hoppas det släpper och att du mår bättre
    Jo, jag kan bli riktigt dum ibland, väser och fräser och höjer rösten i onödan. Lönt att göra mot en knappt tvåårig kille som bara garvar och tycker att mamma är roligare och roligare ju argare hon blir. Och sambon blir bara skitsur och helt tyst och går och surar i timtal vilket provocerar mig ännu mer *suck*
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-30 21:11:27 följande:
    Oj

Puss och kram tjejen. Vet inte vad jag ska skriva för att få dig att smila men Kraaaaaam vännen. {#lang_emotions_flower}

Du kan alltid prova min metod. Ta ut din agression här på FL så är du go&snäll när du loggar ut ;) Fast inte i "våran" tråd {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Tråddödare forts....