• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-30 15:30:02 följande:
    hej tråden! hoppas ni har en mysig och lugn helg!
    Hej på dig! Ja, helgen är lugn och väldigt kall. Med all snö ute ser det ut som i en saga..vackert!

Hur är det med dig då? Allt är lugnt?
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-30 15:36:52 följande:
    Hej på dig! Ja, helgen är lugn och väldigt kall. Med all snö ute ser det ut som i en saga..vackert! Hur är det med dig då? Allt är lugnt?
    ja, vackert men burr så kallt!
    skulle det inte bli mer snö nästa vecka? känns som om det räcker nu!

jag har haft en jättemysig fredag med kollegor. åkte hem till den ena av dom, badade bubbelpool och fick vitt vin och 5 sorters tilltugg serverat i badet, sen massage av tonårsdottern som gått kurs.
    sen mat, rödvin och spansk film (och vi grät alla 3 lite), sen kaffe och morotskaka, massa prat och sen sova.
    imorse blev det varma mackor med mozzarella och tomat -känns som om jag varit iväg på hotell!
    hur ska jag kunna bjuda hem henne nu när hon lagt ribban så högt?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-30 15:44:22 följande:
    ja, vackert men burr så kallt! skulle det inte bli mer snö nästa vecka? känns som om det räcker nu!jag har haft en jättemysig fredag med kollegor. åkte hem till den ena av dom, badade bubbelpool och fick vitt vin och 5 sorters tilltugg serverat i badet, sen massage av tonårsdottern som gått kurs.sen mat, rödvin och spansk film (och vi grät alla 3 lite), sen kaffe och morotskaka, massa prat och sen sova.imorse blev det varma mackor med mozzarella och tomat -känns som om jag varit iväg på hotell!hur ska jag kunna bjuda hem henne nu när hon lagt ribban så högt?
    Wow, snacka om lyx! Verkligen härligt

Ja du, hur ska du någonsin kunna överträffa det där{#lang_emotions_dreamer} Nä'rå skämta bara! Ni är ju vänner, så du behöver nog inte vara orolig för att inte göra henne nöjd
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-30 16:03:02 följande:
    Wow, snacka om lyx! Verkligen härligt Ja du, hur ska du någonsin kunna överträffa det där Nä'rå skämta bara! Ni är ju vänner, så du behöver nog inte vara orolig för att inte göra henne nöjd
    haha, ja det var ju inte för att bräcka oss utan för att vi pratat om att vi behäver skämma bort oss lite.
    bra att man har ett par riktigt bra kollegor man trivs med.

hur är det med dig då?
    hur känns kursen?
    vad har hänt med killkompisen?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-30 16:04:54 följande:
    haha, ja det var ju inte för att bräcka oss utan för att vi pratat om att vi behäver skämma bort oss lite.bra att man har ett par riktigt bra kollegor man trivs med. hur är det med dig då?hur känns kursen?vad har hänt med killkompisen?
    Ja, jag skämtade bara! Hoppas att jag får såna bra kollegor också i framtiden. I studentvärlden är alla fattiga, så jag har ingen att utnyttja{#lang_emotions_tongue_out} Gud vad falsk jag är!

Jo, det är bra och kursen har börjat bra..Än är det Ok, men jag har ångest inför salstentan som kommer nån gång längre fram, samt statistiken som vi avslutar kursen med.

Killkompisen är fortfarande kompis Vi har dessutom hamnat i olika grupper så vi ses inte lika ofta längre. Han och tjejen kom ingenvart heller eftersom hon förklarade för honom att hon bara vill vara vän med honom. Han har sökt till Nordic Battle Group 11 eftersom han är fascinerad av krig, vilket jag tyckte var så dumt så jag hoppade på honom. Jag menar, han är bara 22! Snacka om att vilja förstöra sitt liv. Folk flyr från krig och han söker sig dit. Visst, det är inte garanterat att han får uppdrag i ett krigshärjat land, men är man med i NBG11 så är risken stor.

Min son har fått vattkoppor så han ser ut som en prickig korv, men OK i övrigt. Får lite Alvedon för att hålla febern nere och en kylkräm på utslagen för att minska klådan.

Annars lugn och rätt händelselöst
  • Velour

Nummerrace?

• Velour

Klara!

• Velour

Färdiga!

• Velour

Gå!

• Velour

Hahahah!

Svar på tråden Tråddödare forts....