Ewa Olsson
Nån här som varit hos detta underbara medie?
Jag ska dit igen i slutet av jan!
Nån här som varit hos detta underbara medie?
Jag ska dit igen i slutet av jan!
Bubbsan: Uppdatera!!!! =)
Dilong: Varför ska man låta ngn analysera bandet? Får inte varje människa tro på vad den vill?
2 mån efter jag miste min systerson i en moedolycka gick jag till ett medie i göteborg. Hon sa att hon hade en ung kille här och fick namnet håkansson osv osv... O han hette håkansson i efternamn.
Han berättade för mediet hur min dotter såg ut vilket inte är lätt för vi olika. Hon är mörk o jag är ljus mm.
På ewas storseans får ewa kontakt med min systerson. Hon avslutar med att gå fram till min systerdotter och fråga vem peter är. Min systerdotter svarar att det är vår pappa. (han va inte med) Då säger hon att din bror hälsar till er pappa.
O i början av denna seans pekar hon på min syster och säger att hon har mist ett barn nyligen.
På en privat sittning med ewa säger hon: du är sjuksköterska. Vilket jag är.
O berättar att jag nyligen flyttat.
Hur förklarar ni skeptiker detta?????
Dilong: Jag va smartare än så o lämnade en kompis nr. Som har bott på samma ställe de senaste 3 år sedan och som jobbar i affär.
Nr är hemligt.
Dilong: Står det på min kompis nr att min svåger heter peter och min systerson nyligen dött och heter håkansson i efternamn. Men ni skeptiker har ju svar på allt i denna tråden så det finns säkert en förklaring.
Jag kan väl hålla med om att en viss information kan dom söka på nätet efter. Men saker som har hänt i ens liv eller saker i huset, nu menar jag inte datorer och sånt , hur kan dom söka det på nätet?. Oftast så säger man ja eller nej så dom kan inte lirka fram det dom vill heller.
Jag har varit på storsianser där jag är mycket tveksam till och tvivla om att personen är ett medium. Men sen har jag träffat på flera stycken som jag verkligen tror på. För att dom berätta saker i detalj om personen och en själv som ingen annan vet. Jag har tom med haft frågor i huvudet innan man ska dit och det svara dom på, utan att man ens har ställt dem.
Ja men mankan ju se det från en annan sida oxå.. vissa " medium" behöver man inte ens presentera dig för de läser av dig bara av att möta dig på stan.. ni som inte tror på de ockulta,, varför vara här och nervärdera de som tror på detta och vart med om upplevelser som är oförklariga.... var och en har en egen åsikt om övernaturliga o ockulta.. tur är väl det..så man behöver som sagt va inte uppge namn och nummer för att ett medium ska kunna ge dig svar på frågor,, och kanske tala om saker son ibgen annan än du vet om..