Ewa Olsson
Nån här som varit hos detta underbara medie?
Jag ska dit igen i slutet av jan!
Nån här som varit hos detta underbara medie?
Jag ska dit igen i slutet av jan!
Jag tänker inte gå in på detaljer.. men.. finns en person där ute som är nära vän som har fått reda på det ena och de andra utav ett medium... hon hann aldrig presentera sig eller nått förr ens hon börjaa prata om hennes liv och frågade henne om hon hade fått svaren hon sökte.... och det fanns inga telenr.. inga namn.. eller förbokningar på detta möte.. lite kusligt var det,,
Between 1964 and 1982, Randi declared that over 650 people had applied. Between 1997 and February 15, 2005, there had been a total of 360 official, notarized applications. Applications continue to pour in!"
Intressant läsning om de som faktiskt vill eller har testat sig: http://forums.randi.org/forumdisplay.php?f=43
Jag har varit på två seanser med ewa o det är en upplevelse!!!!! Min mamma var inte med men de sakerna hon berättade om när jag var liten kunde bara jag o mormor o mamma veta om. Vissa saker de säger gav verkligen mig en tankeställare....
du ska vara glad att du fått en tid i jan vad jag har hört så är hon o hennes syster väldigt uppbokade....
Sa en sak om min sambo som jag inte så reagerade på då,men det kom den dagen då deras ord kom till verklighet eller hur man nu ska skriva det...
Sen de som tvivlar de som har sagt att det är inget att tro på, så blev mitt svar till en som verkligen gick på mig att det inte fanns.
Om det gör mig gladare att tro på deras ord,varför skulle jag inte få tro på de då?