Hemutredning hösten 2009 #3
Hej!
Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden
.
Hej!
Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden
.
ok. Privata barnhem eller?
Lycka till alla som skickat papprena till landen. Jag hoppas att det går fort för er
Vi väntar och väntar...
Hur går det för er andra?
Samma här! Vi är först på tur till att få skicka våra papper till Taiwan, så det känns bra!
Härligt TomMon!
Nu är det dags för lite uppdateringar av hur det går för oss 09-or egentligen...
Vi har väntat på bb från Sydafrika i 12 månader nu. Börjar bli rätt segt kan jag lova men har lite goda vibbar att det kanske snart kan vara vår tur.
Vi väntar fortfarande på att få skicka våra papper till landet så vi har en bra bit kvar tyvärr
Nilla, förstår verkligen om/att det känn segt! Vilket land var det ni väntade på att få skicka till?
GreenGal, SA har varit väldigt segt det här året. Den nya lagen, fotbolls-VM och en strejk på det gjorde att det inte kom alls många bb under förra sommaren/förhösten
... Förhoppningsvis lättar det på sig. Iaf tror AC det, men jag börjar tvivla. Härligt att ni siktar in på på Taiwan och att det känns bra istället.