• Qermit

Hemutredning hösten 2009 #3

Hej!
    Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden .

• Svar på tråden Hemutredning hösten 2009 #3
  • Simba79
    Hjärtat längtar skrev 2011-06-26 19:54:20 följande:
    GRATTIS SIMBA!!!
    Hur länge har ni väntat på BB? är det genom la casa?
    Det är lite mer än 5 månader sedan vi skickade våra papper. (AC privata barnhemmen).

• TomMon

Hmmm, någon här som är med på Taiwanlistan på Yahoo? Jag har varit med där länge, men nu kommer jag inte in, någon som vet? Det är Pulkåkarn här på fl som har hand om det, men jag surfar från en app så jag kan inte leta upp henne...

• TomMon

Idag fick vi bb!! En pojke som fyller 4 i okt och en flicka som fyller 3 i feb!! Så lycklig!! :)

• Tellus1977
    TomMon skrev 2011-08-22 22:42:00 följande:
    Idag fick vi bb!! En pojke som fyller 4 i okt och en flicka som fyller 3 i feb!! Så lycklig!! :)
    Vilka underbara nyheter! Stort dubbelgrattis!!! {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}
  • VickiLee
    GRATTIS:)
  • maggan02
    Simba79 skrev 2011-06-24 11:51:32 följande:
    Glad midsommar!

Hur går det för er?

Vi fick barnbesked i måndags, en kille snart 2 år väntar på oss i Colombia!  
    STORT grattis och lycka till! Glad
  • maggan02
    Wow...STORT grattis och lycka till! Glad
    Vet ni ungefär när ni får åka? 
  • Qermit

Oj, här händer det grejer!

Ett jättestort grattis både till Simba och TomMon. Underbart!!!

Svar på tråden Hemutredning hösten 2009 #3