Hemutredning hösten 2009 #3
Hej!
Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden
.
Hej!
Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden
.
Där ser man, det är inget jag vet något om, organisationen har inte sagt ngt heller. Förutom att inga hundar och flaskor får vara med på bilderna. Tack för gratulationen Qermit! :)
Röd för att det var någon turfärg tror jag... Det paret som jag hörde som skickat till Taiwan hade sett till att stå vid röda saker när de tog sina kort. Men jag vet inte om det hjälpte till i deras ärende.
Hej på er!
Kul att det verkar röra på sig för flera av er. Efter en fullständigt kollapsad adoption är vi tillbaka på ruta ett igen och vet inte riktigt hur vi ska gå vidare. Hoppas på syskonmedgivande i slutet på juni. Håll tummarna!!
Sommarhälsningar från mig!
Håller även mina tummar!
Ålen: Hoppas att allt går bra för er nu!
Många kramar!
Ålen, stort lycka till!!!
Ålen: Stort Lycka till! Har tänkt mycket på er under året.
Vi är sedan påskhelgen hemma med vår son. Fick honom i vår vård i augusti och bodde drygt 8 månader ihop i Kenya innan allt var klart i domstolen. Nu njuter vi av livet i Sverige ihop och har så smått börjat fundera på om och när vi ska starta nästa hemutredning.