-
jag ser bilden: två förvirrade kvinnor i en bil, susandes hit och dit, med näsorna tryckta mot rutorna för att kolla skyltar, häpna ansiktsuttryck och så Hugo lugnt sugandes på ena näven.
-
Vilket äventyr!
Nej gumman, nus ak jag och druvan natta, ska upp tidigt och är ensam hemma, så jag lär få svårt att somna och då måste jag börja i tid. KRAM -
Japp! Här är det 4+.
-
Hej Stintan!
Just hemkommen. men just nu tar det hundra år att öppna en sida här på FL. Helt hopplöst. Ska det vara så här segt orkar jag inte hänga länge.
Är proppmätt för Pricken bjöd på supergod pasta och sallad och glass och cider. Och jag åt för två! -
Stintan, du är ju en blygis...
Nu ska åsnan sova och komma en dag närmare VUl. KRAM
-
Inte alla, tyvärr...
Go natt! -
Usch så tråkig jag är. Men jag är så trött och så seg att jag inte orkar hänga just för närvarande. Kanske lite piggare i helgen? Just nu går all energi åt till att orka kliva upp och gå och jobba...
Kram på er alla. -
Grattis igen, Emm!
-
God morgon, alla vänner!
Hoppas ni får en trevlig helg och gör massor av roliga sáker. Själv tänker jag inte göra etts kit utan bara ta det lugnt och hinna i kapp mig själv.
Massor av kramar till alla! -
God morgon, alla sjusovande dansare!
Här sitter man i sin ensamhet, sambon snusar vidare, och väntar på att någon ska vakna och logga in. Har ont i huvudet för jag har legat snett, så jag ska tigga massage när sambon vaknat.
Igår kväll undrade han om jag läst klart boken "Gravid" jag köpt. Han undrade för han tänkte börja läsa den. Höll på att börja tjuta. Han är så söt. Vaddå research?