• Majblomma12

Dansar med vargar!

Stintan, min gubbe har mycket humor, men den är hyfsat kräsen... Till skillnad från tanten hans som garvar åt ingenting!

• Majblomma12

Sant, Zeke. Jag skrattar högt flera gånger om dan. Har jag INTE gjort det har det varit en dålig dag!

• Majblomma12

Fabio började sin karriär som manlig modell till Harlequin-böckernas omslag!

• Majblomma12
    Pinja!

God natt, vargen!
  • Majblomma12
    Jo, just nu är det borta. Det kommer och går.
  • Majblomma12

Hstintan, det där låter som en slående beskrivning av det nylle som möter mig i spegeln varje morgon, just nu. Solarium, kanske? Brun-utan-sol?

• Majblomma12

Ja, visst är det så. Enda lilla pyret ville bli liv. Lycklig åsna börjar gråta...

• Majblomma12

Tänk när jag skrev till java och berättade. Två sekunder senare ringer telefon och jag svarar, bölande, och i andra änden hör man bara massa hulkande och snörvlande. Vi satt väl och hickade så en bra stund innan vi kunde börja prata normalt.

• Majblomma12
    Myten om den snygga nordbon bygger på alla brunbrända svenskar som srpinger unt kring medelhavet på somrarna. Sicken chock det måste ha varit för juggarna och grekerna när de flyttade hit under sjuttiotalet och fick se sanningen!
  • Majblomma12
    Det roligaste av allt (om man nu kan prata om "roligt" i samma mening som man nämner denne dåres namn?) var att Hitler var svartmuskig, korpulent och kort! Han kanske ville vara unik?
Svar på tråden Dansar med vargar!