• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Aha!
    Jag ska strax gå på vårat fredagsfika
    Då får man fikabröd

Om FF är vrålsjuk i morgon & inte kommer....hur tar man sig på lättaste sätt fr. Station till Skansen?? Har Åsnans mobil nr så jag kan nå någon om ingen annan dyker upp på station. Kasnke jag kan få ditt med?? (i ett PM så klart!!)

• Fiaflopp

Är nästan säker på att åsnan ska till C för hon kommer med tåg...
    Ring henne idag och fråga??
    Urs,känner mig elak nu!!

• Fiaflopp

Men SÅ tråååkigt,jag vill ju!!!
    Ringer du åsnan?

• Fiaflopp

SS ska väl dyka upp där med??

• Java

amadea: det var värst vad ni fikar på ditt place .

Om du inte har någon att samåka med, så kan jag hämta upp dig på stationen. Men jag tror att åsnan skall möte upp där också!! Klart du får mitt mob.nr. kommer i PM.

Resväg till skansen: ta buss 47 utanför Åhlens City (fast på andra sidan vägen). Den går raka vägen till skansen. Hållplatsen där du stiger av heter nog skansen. Men annars gissar jag att i stort sett hela bussen stiger av just den hållplatsen!

• Fiaflopp

MAn tar lättast buss från Centralen...44 har jag för mig den hette men det var så länge sen jag åkte buss dit,JAAAAVAAAAA vad heter bussen nu??

• Fiaflopp

Eller fan...det är ju från Tekninska...hmmm java nu måste du komma hiiit...*S*
    HJÄLP!

Svar på tråden Dansar med vargar!