• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Det har varit en Java i min GB

Har inget speciellt som ska köpas.
    Vet du en bra affär i Sthlm för Ammnings bh:ar??
    Typ ingen ministorlek på Bh!!!
    Har nu 75G
  • Java

ja, jag åker direkt. Måste ta bilen. Annars så går inte mitt späckade schema ihop!! så jag kommer direkt till skansen. Hoppas, hoppas att jag hittar någon parkering! Sist fick jag stå och vänta i ca 30 min på att få tag på en!!

Ta en kaffe och kaka på ngt kafé vettja. Annars finns det ju någta små affärer där. Lush är en rolig affär. Jag brukar alltid köpa en julklapp till mamma där!!

• Java

jag köpe min amningsBH på babyland. De har bra tycker jag. Nej, inge små. Jag har 85F. så jag förstår vad du menar!!

Annars tror jag Åhlens City har bra! de har massa underkläder.

• Java

Nopp, ingen BH shop på T-centralen. Närmast är nog Åhlens City då!

• Amadea

Kanske hinner till Åhlens en snabbis...........

Har du en massa annat på lördag oxå??
    När drar du i så fall då?

• Java

ja, först skall jag på babysim, sedan har vi kompisar på middag på kvällen! så jag stannar bara till senast 15.

• Amadea

Aha ska kolla hur min tåg går.
    Ska nog köpa en ospec. hem så jag kan välja lite...

Jag har inget mera planerat den dagen. Nu för tiden vet man aldrig vad man orkar

• Java

men alla andra är kanske kvar längre!? trodde det skulle li käk efteråt ....det hade iaf jag velat om jag inte varit tvungen att sticka!

ospec är väl annars smart!

Svar på tråden Dansar med vargar!