• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fiaflopp

Och jag ska BANTA nu...ni får det fan vara slut på fika ett tag,har inte ett plagg jag kommer i längre!!
    URS URS vad äcklig jag känner mig nu...grrr
    Rökstoppet gör väl sitt men nån måtta får det vara...blir köttfärssoppa för hela slanten nu *S*

• Java

INTE banta FF!!!!!!!!!!!!!!!!!! det gör dig INTE gott nu!!!!!!!!! nu säger java till på skarpen!!!!!!!

• Majblomma12

God morgon. Jag ska till Centralen, men mitt tåg kommer in redan 10.50 så jag går upp på stan en stund, för jag har ingen lust atts tå ensam på centralen i fyrtio minuter.

• Java

då föreslår jag att ni ses vid 47:ans hållplats rakt över Åhlens. Så behöver ni inte springa fram och tillbaka! Den bussen går mkt ofta, så ni behöver inta passa in ngn tid.

....men ni gör som ni vill

• Majblomma12

Ja, jag tänker nog hoppa på där, så jag står där och hänger halv tolv. Långt, råttfärgat hår, svart jacka med fluffkant och en lätt grön touch i nyllet, så ser jag ut.

• Java

neä....vacker donna, med nougatfärgat svallande hår, svart trendig jacka med extra luder uppe vid halsen . Alltid lika rosig om kinderna.

men kanske åker jag också kommunalt!? bestämmer i kväll. Mig känner man lättast igen på min spy-gröna vagn!! och hästgarvet! ....det lär höras i hela centrala sthlm

Svar på tråden Dansar med vargar!