• Majblomma12

Dansar med vargar!

Jag föreslog att vi skulle gå på bio i kväll. Nä, då var det nån jäkla Djurgårds-match. Tar aldrig serien slut? Jag trodde de vunnit SM-guldet redan?
  • Majblomma12

Alltså, han skiter i hockeyn, som jag förstod det så var det en fotbollsmatch med Djurgården han skulle se?

• Majblomma12

Jisses. Vaddå Royal League? Ska det spelas fotboll i snöstorm nu också??? Det är ju för fasen jul snart??? Grrr....

• Majblomma12

Nej, han ska sitta hemma och glo på TV, anatr jag. Han är i o f s fanatiker, men inte helt galen (ännu). Men tack för erbjudandet!

• Majblomma12

Jag vet... freudian slip?

• Majblomma12

Fast å andra sidan, DIF bildades också 1891...

Vad sjutton är det mellan DIF och AIK? Gubben blir som en fjortis när det kommer till detta. Han kan säga saker som "bara de spöar gnaget så är allt väl" eller "kändes skönt att snylta gnaget på den spelaren". Vad handlar det om? Han är ju en mogen, hyfsat seriös man i andra sammanhang?

• Majblomma12
    Knäppgökar! (Jag tror han tycker det är ganska kul att AIK återkommer, det verkar inte vara samma sak att reta sig på Hammarby?)
  • Majblomma12
    Jag har hört sambon vråla en del olämpligheter på match. Lite chockad blev jag faktiskt.
  • Majblomma12

God morgon!
    Jag har också pyntat och bakat i helgen.
    Ska nu till Stockholm för att julhandla med kompis.

SS, hoppas du bara skrev fel, det är på lördag den 3:dje vi ska ses på Skansen!

Svar på tråden Dansar med vargar!