Dansar med vargar!
Jag har önskat mig Star Wars - Mörkrets hämnd, Harry Potter och halvblodsprinsen och Sofie Zwlmanis samlingsCD bl.a. Det är vad jag kommer ihåg.
Jag har önskat mig Star Wars - Mörkrets hämnd, Harry Potter och halvblodsprinsen och Sofie Zwlmanis samlingsCD bl.a. Det är vad jag kommer ihåg.
Zeke, har du kollat igenom bilen ordentligt?
Hade du handskar på? Har du kollat dem? Jackfickor? Stackars vargen, vad tråkigt...
Fiaflopp, jag håller med, det är trist när folk bara hugger direkt. Om de inte kan säga något snällt kan de väl bara skita i att svara i tråden? (Läste TS tråd, den hon ville ha svar i, men seriöst skrev hon sån svenska som jag blir tokig på, utan stor bokstav, punkt och ny mening, att jag inte orkade läsa färdigt. Kanske en del i förklaringen till att hon fick få svar?)
Det är inte första gången sånt händer. Folk klickar på Alla sensate inläggen, i stället för i respektive forum. Jag gör aldrig så, är ju ändå inte intresserad av "Väntar barn", "Förälder", "Pappagrupp" eller "Planerar barn". Håller mig till allmäna och vår tråd.
Suck, Fia du är som sambon...
Han jobbar just nu som konsult för Sveriges mest framgångsrika internetpokerbolag...
De har ingen svensk sajt, de är megastora i USA, fattar inte riktigt det där, men som sambon förklarat så har de flera sajter, samlade under sig.
Jodå, en gång i tiden var jag grym på kort - inte poker men andra spel. Minns inte vad de hette, men i det ena spelet skulle man hur som helst ta stick, man var tvungen att förannonsera hur många, sen fick man inte gå över eller under dem, då förlorade man poäng. Vi brukade försvåra det hela genom att köra med två kortlekar. Numera spelar jag aldrig kort, ingen är intresserad av mina vänner.
Ja, det stämmer nog!
Nej usch, jag fattar aldrig. "Jag synar", "Jag höjer", vaddå??? Och sen har jag inget pokerfejs heller.
Jag har knappt koll på vad som "slår" vad. Royla straight flush är högst, det vet jag, sen straght flush, sen fyrtal men sen är jag blank.