Dansar med vargar!
Innan du visste att Hugo var en pojke, vad drömde du att det var för kön då, Java?
Innan du visste att Hugo var en pojke, vad drömde du att det var för kön då, Java?
Jag har ju alltid föreställt mig att jag ska bli mamma till en liten brunögd pojke, men än så länge har jag inga vibbar alls, faktiskt. Tänker inte ens i de banorna, är så rädd att nått ska gå fel att jag bara tar en dag i sänder. Tror inte det till fullo har sjunkit in att jag faktiskt är gravid.
Allt sånt får jag göra i morgon, Amadea. Idag ska man ju dejta brudarna.
Det ska bli kanon att träffa tjejerna idag, jag har ju bara suttit här i min ensamhet dag efter dag. Man blir ju för tusan folkskygg...
Nej, jag ska åka in till Stockholm efter seminariet.
Om vi har tur så klarnar det upp, eftersom Pricken ska med också. Och nej, det blir inte fika, det blir krubb! Åsnan kommer till stan, vrålhungrig!
Sitter och pluggar, tittar in då och då.
God morgon och hoppas ni alla får en fin första advent! KRAM
Grattis Fia! Vad roligt! Ibland händer det bra saker!
Ja, pynta, om gubben vaknar nån gång.
(Hittar inte julsakerna, vet inte var han stuvat undan kartongen, har varit på vinden OCH i källarn, vilket är stort med tanke på min spindelfobi). Sen funderar jag på att ta en sväng på stan och kolla lite julklappar. Tänker definitivt baka lussebullar. Du då?
Kuriosa: Vi har gjort 1891 inlägg i den här tråden, men den har 6883 klick. Intressant... we are being watched.