• Anonym (måste veta!)

hur lång tid efter missfall hade ni ägglossning?

Ni som fått missfall, hur lång tid efter missfallet hade ni ägglossning?
    Är det olika om man hade tidigt missfall/ sent missfall?

Jag hade missfall i vecka 14 och undrar om det påverkar att ägglossningen kommer senare?

Hur lång tid tig det för er att bli gravida igen efter missfallet?

• Svar på tråden hur lång tid efter missfall hade ni ägglossning?
  • Anonym (Gravid efter 3mf)

Vad jag tror så har jag haft äl precis som vanligt.. där jag räknar dag 1 som när "klumpen" kom ut.

mina mf har dock varit tidiga 4+4, 4+6 och 6+1..
    De dröjde bara en mens mellan mf nr2-3.

• Anonym (måste veta!)

Håller tummarna på att min kropp oxå är "snabb" på att komma igång igen. Vill inget annat än att åter vara gravid...

Ingen mer som vill dela med sig?

• Anonym (tror)

Tror jag har ÄL idag - 12 dagar efter att "klumpen" kom. Brukar vanligtvis ha ÄL dag 17. Hade tidigt missfall i v 5-6.

• Anonym (måste veta!)

Anonym (Tror): vad fick ni höra med att försöka på nytt med en gång eller vänta?
    Får så olika svar här på fl...

• Anonym (tror)
    Anonym (måste veta!) skrev 2010-01-11 18:50:33 följande:
    Anonym (Tror): vad fick ni höra med att försöka på nytt med en gång eller vänta?Får så olika svar här på fl...
    Enligt min BM kunde man försöka direkt - utan att invänta någon mens men hon rekommenderade en mens emellan mest för det psykiska. Har också hört olika från alla men nu väljer jag att lita på min BM:)
  • Anonym (måste veta!)

Anonym (tror): Vet inte om det är olika beroende på hur långt man gått?? Enligt läkaren jag träffade på efterkontrollen skulle vi vänta en mens, för kroppen skulle komma ifatt, men så läser man så mycket olika här på fl.... vill oxå lyssna på din BM{#lang_emotions_laughing}

• Anonym (tror)
    Anonym (måste veta!) skrev 2010-01-11 18:59:25 följande:
    Anonym (tror): Vet inte om det är olika beroende på hur långt man gått?? Enligt läkaren jag träffade på efterkontrollen skulle vi vänta en mens, för kroppen skulle komma ifatt, men så läser man så mycket olika här på fl.... vill oxå lyssna på din BM
    Hihi ja man vill ju så gärna Kan ju vara olika också ja beroende på hur långt man gått.
  • Bess

Jag har haft 2 mf totalt. Båda i vecka 10. Jag blev gravid igen 2 veckor efter, så äl kommer nog igång snabbt.

• Anonym (måste veta!)
    Bess skrev 2010-01-11 19:24:22 följande:
    Jag har haft 2 mf totalt. Båda i vecka 10. Jag blev gravid igen 2 veckor efter, så äl kommer nog igång snabbt.
    beklagar dina missfall.

men tack, hoppet lever!
    Bled du gravid direkt efter varandra eller tog det tid?
  • UBJ

Blev gravid igen två veckor efter ett missfall.

Svar på tråden hur lång tid efter missfall hade ni ägglossning?