• Anonym (måste veta!)

hur lång tid efter missfall hade ni ägglossning?

Ni som fått missfall, hur lång tid efter missfallet hade ni ägglossning?
    Är det olika om man hade tidigt missfall/ sent missfall?

Jag hade missfall i vecka 14 och undrar om det påverkar att ägglossningen kommer senare?

Hur lång tid tig det för er att bli gravida igen efter missfallet?

• Svar på tråden hur lång tid efter missfall hade ni ägglossning?
  • Bess
    Anonym (måste veta!) skrev 2010-01-11 19:28:06 följande:
    beklagar dina missfall.men tack, hoppet lever!Bled du gravid direkt efter varandra eller tog det tid?
    Ja blev gravid direkt!
  • Anonym (måste veta!)

läste lite för fort det hade du ju redan skrivit men tack för nu har mitt hopp höjts!

• Anonym (måste veta!)
    UBJ skrev 2010-01-11 19:29:05 följande:
    Blev gravid igen två veckor efter ett missfall.
    Hade du tidigt missfall? vilken vecka, undrar nämligen om det tar längre tid om gått längre...
  • Anonym (missfall v11)

Jg fick missfall i v.11 den 13/11 och väntar min andra mens nu 14/1.. men hoppas på ett plus istället :))

• Bess
    Anonym (måste veta!) skrev 2010-01-11 19:30:16 följande:
    läste lite för fort det hade du ju redan skrivit men tack för nu har mitt hopp höjts!
    Ja man ska alltid hoppas! Jag blev förvånad att det gick så fort, men hade läst här på FL att det gått fort för många. Så vi började försöka igen direkt efter att jag slutade blöda. Jag blödde ca 5 dagar bara Och sedan blev jag gravid och födde en pojke 9 månader senare.

Då vi skulle skaffa barn nr 2, så upprepades allt igen. Först mf, och sedan 2 veckor senare var jag gravid igen och födde sedan en fin liten tjej
  • Anonym

Fick missfall 19/10 och hade ÄL 3 veckor efter och nu är min mens regelbunden, fast inte nu längre då jag plussade igår.

• Anonym (måste veta!)
    Anonym (missfall v11) skrev 2010-01-11 19:32:36 följande:
    Jg fick missfall i v.11 den 13/11 och väntar min andra mens nu 14/1.. men hoppas på ett plus istället :))
    Va skönt att din kropp kommit igång, vill oxå!!
    Håller tummarna på ett plus för dig!
  • Anonym (måste veta!)
    Anonym skrev 2010-01-11 19:34:18 följande:
    Fick missfall 19/10 och hade ÄL 3 veckor efter och nu är min mens regelbunden, fast inte nu längre då jag plussade igår.
    Åhhhh grattis!!! vill oxå....
  • Anonym (missfall v11)

Tack.. hoppas på ett plus för dej oxå.. :)

• Anonym (måste veta!)
    Bess skrev 2010-01-11 19:33:35 följande:
    Ja man ska alltid hoppas! Jag blev förvånad att det gick så fort, men hade läst här på FL att det gått fort för många. Så vi började försöka igen direkt efter att jag slutade blöda. Jag blödde ca 5 dagar bara Och sedan blev jag gravid och födde en pojke 9 månader senare.Då vi skulle skaffa barn nr 2, så upprepades allt igen. Först mf, och sedan 2 veckor senare var jag gravid igen och födde sedan en fin liten tjej
    Jag har oxå hört att det gått fort för många och tydligen för er oxå!
    Men det känns lite motigt när man bara går och väntar på att kroppen ska "läka"....

Grattis till två fina barn!!
Svar på tråden hur lång tid efter missfall hade ni ägglossning?