Reflux i urinvägar, njurproblem osv........
En annan sak som jag tänkt på, vad kommer ni att ha för information till förskolan? De ringer iofs alltid om barnet får t.ex. feber, men på "våra" barn måste de ju vara mer uppmärksamma? Det har t.ex. hänt att Elis (storebror) haft 39 i feber när vi kommit hem från förskolan utan att någon reagerat på det.
Angående konvalecens så vet jag faktiskt inte, det har inte varit tal om. Men jag har svårt att tänka mig att han kan vara på förskola direkt när han kommer hem från sjukhuset. Så jag räknar med två veckor i alla fall.
Angående info till förskolan. Nu har vi ju inte riktigt bekymret längre, eftersom Milo inte haft UVI sen i juni. Men OM det hade varit som i våras, när han hade mer än en UVI i månaden, då hade ju läget varit ett annat. Men jag hade nog itne sett det som ett jättestort problem. Om han nu skulle få feber under dagen och personalen inte märker det, ja då är det ju bara några timmar tills hämtning. SÅ akut är det ju inte. Men man hade nog bett personalen ha lite extra koll, kanske ta tempen om han var gnällig eller så.