• yossis

Raggare Del 12

lillaemme skrev 2010-07-28 17:52:06 följande:
    hmm..ja du, vet inte exakt var vi ska bo iår,.svarade på en annons om plats..men de tar typ 2 min å gå till knektplatsen!
    Okej, privat ?
    Zimlis skrev 2010-07-28 18:00:32 följande:
    Nästa nummer av Wheels får ni kika i - då är vi med
    När kommer det nummret ut ?
    Så jag kan knalla till affären & köpa mig ett ex.
  • yossis

Då ska maken & svågern åka upp med vagnen till Rättvik alldeles strax, dom kommer hem ikväll igen. Så åker vi upp hela hela familjen imorgon, så vagn + tält är på plats när vi kommer upp.

• yossis
    lillaemme skrev 2010-07-29 19:58:55 följande:
    aa de va en gubbe som hyrde ut 2 camping stugor å sen nåra husvagnsplatser.. tydligen en stor gräsmatta--1400 tar han för hela veckan me el. man får dela toa å dusch me dom andra 3 vagnarna men de får man ju ändå göra på campingen! så nu behöver vi inte stressa upp för å få plats utan vi åker upp när vi känner för de..känns gött!
    Låter ju onekeligen perfekt.
    Vi får hoppas på bra väder till veckan, hade ju varit trevligt med lite sol. Nu ska jag fortsätta packa så jag blir klar nångång, vill försöka få så mycket som möjligt packat ikväll när dottern sover.
  • yossis

Hoppas alla som var på CCW hade en bra vecka, det hade vi även om det stundtals var lite små jobbigt att bo i husvagn med 2 barn. Såg massa fina bilar (& mindre fina) träffade en hel del vänner från min uppväxt och åt god mat, vi passade på att åka till björnparken i Orsa en av dagarna vilket var kul tyckte jag.

Annars så var vi upp på första dagen av Orsa drag fest på Tallhed, inget jag tyckte var speciellt kul men ändå så var maken, hans lillebror, svägerskan + 5-åringen på monster truks & det gillade ungarna.
    Då passade jag på att åka till Lager 157 i Sågmyra & Lager 70 i Insjön, blev en del shoppat till hela familjen, hittade bla ett par De Palma jeans till mig själv & en tok snygg De Palma t-shirt till maken på Lager 70.

• yossis
    Zimlis skrev 2010-08-02 19:35:07 följande:
    17 augusti kommer Wheels ut
    Vilken artikel var ni med i ?
    Maken fick nämligen köpa med sig senaste Wheels hem efter jobbet. Stort repotage om en av killarna i lowrider klubben som vi är med i.
    AlexandraK skrev 2010-08-17 08:45:30 följande:

Är lite vagntokig och måste visa upp mitt senste köp!
    Vilken stilig sak, hoppas dottern din kommer att gilla att åka i den. Har hittat en Emmaljunga från -63 för vettig peng men har ingen anledning till att köpa den.
  • yossis
    AlexandraK skrev 2010-08-17 19:26:45 följande:
    Yossis.
    Hon gillar den redan! =)
    Är det en liggvagn då? Syskon någon gång?!
    Va kul att hon gillar den, det är en liggvagn (tyvärr) och det blir inga syskon här, vi är nöjda med ett. 
  • yossis
    Zimlis skrev 2010-08-17 22:18:12 följande:
    yossis: Va med i första artikeln "muskler från småland"
    Fotografen tog tonvis med bilder och en annan kompis har en skiva med dem som vi ska få så vi kan lägga in dem till oss själva.
    Då ska jag kolla in den artikeln.

Jäkla skitväder, hoppas det blir bra väder på lördag för då ska vi till Barkaby, någon här i tråden som tänkt komma till Barkaby ?
    Jag kommer hålla till vid Lowrider bilarna då vi passar på att ha klubb träff i samma veva.
  • yossis

Trött & sliten efter en väldigt lång går dag. Vi var till Barkaby och ställde ut bilen igår, åker här ifrån Hedemora strax efter 07 för att vara framme på Barkaby flygfält halv 10 och sen var det bilar dom gällde hela dagen.
    Gick jätte bra att ha med sig dottern hela dagen ute på fältet, efter utställningen åkte hela klubben in för att käka på en nice resturang innan crusingen efter Sveavägen inne i centrala Sthlm, mycket fina bilar och ganska bra med folk.

Parkerade Impalan hemma på gården strax efter 01, så några timmar sömn har det blivit i natt iaf men det känns att gårdagen var lång.

• yossis

Här har hösten kommit på allvar nu, vi väntar med spänning på att höra att HGV:n landat på svensk mark.
    Annars händer det inte så mycket här, ingen Gävle crusing i år heller, allt händer som vanligt på samma helg. Har i flera år sagt att vi ska åka men aldrig kommit iväg så nästa år kanske vi kommer iväg, vem vet.

Svar på tråden Raggare Del 12