Raggare Del 12
Så jag kan knalla till affären & köpa mig ett ex.
Då ska maken & svågern åka upp med vagnen till Rättvik alldeles strax, dom kommer hem ikväll igen. Så åker vi upp hela hela familjen imorgon, så vagn + tält är på plats när vi kommer upp.
Hoppas alla som var på CCW hade en bra vecka, det hade vi även om det stundtals var lite små jobbigt att bo i husvagn med 2 barn. Såg massa fina bilar (& mindre fina) träffade en hel del vänner från min uppväxt och åt god mat, vi passade på att åka till björnparken i Orsa en av dagarna vilket var kul tyckte jag.
Annars så var vi upp på första dagen av Orsa drag fest på Tallhed, inget jag tyckte var speciellt kul men ändå så var maken, hans lillebror, svägerskan + 5-åringen på monster truks & det gillade ungarna.
Då passade jag på att åka till Lager 157 i Sågmyra & Lager 70 i Insjön, blev en del shoppat till hela familjen, hittade bla ett par De Palma jeans till mig själv & en tok snygg De Palma t-shirt till maken på Lager 70.
Trött & sliten efter en väldigt lång går dag. Vi var till Barkaby och ställde ut bilen igår, åker här ifrån Hedemora strax efter 07 för att vara framme på Barkaby flygfält halv 10 och sen var det bilar dom gällde hela dagen.
Gick jätte bra att ha med sig dottern hela dagen ute på fältet, efter utställningen åkte hela klubben in för att käka på en nice resturang innan crusingen efter Sveavägen inne i centrala Sthlm, mycket fina bilar och ganska bra med folk.
Parkerade Impalan hemma på gården strax efter 01, så några timmar sömn har det blivit i natt iaf men det känns att gårdagen var lång.
Här har hösten kommit på allvar nu, vi väntar med spänning på att höra att HGV:n landat på svensk mark.
Annars händer det inte så mycket här, ingen Gävle crusing i år heller, allt händer som vanligt på samma helg. Har i flera år sagt att vi ska åka men aldrig kommit iväg så nästa år kanske vi kommer iväg, vem vet.
Om ca 2 veckor kommer HGV:n, tjohoo