Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet
Nån här som har en Polar 590 BK??
Är såååå grymt sugen på en sån, har kollat in den i drygt 1 år nu... Skulle vilja få lite input från nån som har en sådan, vad man ska tänka på? För- resp nackdelar? "Måsten" i tillval om man köper nytt?
Kan tänka oss en bättre beg. från årsm 09/10 och framåt...
Nån som vill dela med sig av ris och ros?
Nu ska vi snart ta och packa ihop oss och åka hem efter att ha tillbringat tio nätter i vagnen. Det har varit så underbart! Mycket skidåkning och mycket sol. Det är med sorg i hjärtat som jag konstaterar att säsongen är mer eller mindre över, nästa gång vi kommer upp är det för att ta hem vagnen...hoppas bara att det töat lite tills dess för just nu sitter i alla fall tältet fast.
Det är som att vädret tycker att vi ska åka hem nu, för nu blåser det, är mulet och det har till och med snöat lite...vi som haft sol mer eller mindre hela tiden vi varit här.
Hej alla...
Nästa helg ska vi hämta husvagnen, vi ska innan vi kör ner den till säsongsplats bygga en överslaf över vår 1,20 bädd i ena änden....Nån som gjort nåt sånt själv innan? Har ni bilder isf och hur gjorde ni?
Poppy: Vi ska också hämta vår vagn nästa helg, men vi hämtar hem den...tänk så olika det kan vara.
Fast vi har gjort det man inte ska göra...vi har varit och tittat på husvagner.
Åh jag vill byta!
Jag har oxå kikat på nya husvagnar och vill byta!!!
Jag har snöat in fullständigt på en Polar 590 BK
Gillar den planlösningen och kan absolut se mig själv sittandes utanför en sådan med ett glas vin i handen!
Har sett den och gillar den också! Har bara lite jobbigt att ha något bakom mig (bakom huvudet) när jag ska sova...
Men du... våra kompisar har exakt samma planlösning fast en Adria 663 och de kostar ju inte alls som en Kabe!