• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • Wilowa

Vi har inte bestämt oss än...men nästan! Usch jag vill inte tänka på det, det är så mycket pengar. Fast en Cabby lutar det mot.

• Majken

Det är fina vagnar! En sprillans ny eller? Själv drömmer jag ju om en Polar 590 bk men en ny sådan med lite tillval man vill ha rockar loss på drygt 400.000 !?! Rätt mycket pengar....*inväntar drömvinsten*

• Wilowa
    Majken skrev 2013-05-03 18:27:31 följande:
    Det är fina vagnar! En sprillans ny eller? Själv drömmer jag ju om en Polar 590 bk men en ny sådan med lite tillval man vill ha rockar loss på drygt 400.000 !?! Rätt mycket pengar....*inväntar drömvinsten*

Vågar knappt säga att den vi spanat in är dyrare!

Ja Cabby gör fina vagnar och har ni vägarna förbi Kristinehamn (Värmland längs E18) i sommar, så rekommenderar jag ett besök på Cabbyfabriken. De brukar ha guidade visningar där under några veckor under sommaren. Jag har varit dit och det var väldigt intressant.

• Majken

Oj då, ännu dyrare?! Är det en 8 m eller nåt sånt ni spanat in då eller? Min man vägrar dubbelaxad (boogie) och då är 590 den största Polar har som enkelaxad. Annars hade jag lätt kunnat ha deras 730 Bk också, men vi åker ju runt med vår så jag får gilla läget eller lära mig köra ekipaget själv!?!

• Wilowa

Jag svarar mer när vi bestämt oss imorgon...vågar knappt tänka på det just nu. Jag har gått igenom ekonomin gång på gång och vi har råd med den utan problem, men ändå. Det känns overkligt att vi verkligen har råd med den.

Min man är inte heller så nöjd över att köra runt med en så stor vagn, men vi åker runt typ en vecka på sommaren och står säsong på vintern. Alltså är det våra vinterbehov som styr och min man är lastbilschaufför och kör runt med betydligt fler axlar till vardags.

• Wilowa

Ja då går vi i väntans tider igen då! Om knappt två veckor blir vi ägare till en Cabby 740 M2C...tror jag den heter. Solig

• Majken

Wow vad KUL!! Grattis till nyförvärvet då, är den splitt ny eller?

• Wilowa
    Majken skrev 2013-05-05 19:15:24 följande:
    Wow vad KUL!! Grattis till nyförvärvet då, är den splitt ny eller?
    Det är en tolv, men ja den är ny.
  • Majken

Vet vilken det är, supersnygga!! Personligen är jag inte helt bekväm med sängplatser precis mittemot köket, men i övrigt gillar jag den skarpt! Och som tur är så är vi alla olika och gillar olika planlösningar, med tanke på det extrema utbud som finns!

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !