• alem

Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"

Här planerar vi i från tråden "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
    våra träffar, fikor och annat skoj...

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Svar på tråden Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
  • aquamaria

Date vid Plikta i Slottskogen på ONSDAG 14 april efter 14 för lite lek och sol (om det är fint väder)

Mk och Isak
    Emly och Elliott (kommer nog närmre halv tre ungefär)
    Engla o Leo
    aqua o Oliver

*****Vi älskar dig Oliver!****
  • Glass

var ligger plikta och hur kommer man dit om man kör bil?

tttttttttttttttt och tttttt lite extra t:n att använda istället för de som mitt tangentbord tappar bort
  • Emly

Skriv in plikta i sökfältet och kryssa i rutan för lek och natur? så kommer det upp på kartan!

• Glass

tack, det är ju jättelätt att hitta, det är ju ungefär det enda stället i hela linné som jag nästan känner till lite

tttttttttttttttt och tttttt lite extra t:n att använda istället för de som mitt tangentbord tappar bort
  • Glass

Date vid Plikta i Slottskogen på ONSDAG 14 april efter 14 för lite lek och sol (om det är fint väder)

Mk och Isak
    Emly och Elliott (kommer nog närmre halv tre ungefär)
    Engla o Leo
    aqua o Oliver
    glassarna

• Emly

Jag tar med lite fika som blev kvar efter dagens styrelsemöte på dagis=) Kladdkaksmuffins med massor av vit choklad i=) Haha..

Ser verkligen fram emot morgondagen! Bara att hålla tummarna för att vädret blir lika grymt som det var idag! Hade 30grader i solen på balkongen mitt på dagen och nästan vindstilla=)

• xLOVEx

Vi kommer till Plikta idag vi med jag ska bara vänta in Josefin som slutar skolan 13.30 och är hemma ca 14.00 så vi är där lite senare än er. Men före tre iaf.

Ses {#lang_emotions_sunny}

♥♥♥:::Ziggans morsa:::♥♥♥
  • MissKaos

åhhh vad jag längtar till i em.. sitter i tfn kö på jobbt just nu..

ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
Svar på tråden Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"