Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
Här planerar vi i från tråden "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
våra träffar, fikor och annat skoj...
Här planerar vi i från tråden "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
våra träffar, fikor och annat skoj...
Date vid Plikta i Slottskogen på ONSDAG 14 april efter 14 för lite lek och sol (om det är fint väder)
Mk och Isak
Emly och Elliott (kommer nog närmre halv tre ungefär)
Engla o Leo
aqua o Oliver
var ligger plikta och hur kommer man dit om man kör bil?
Glass- Plikta är den stora lekplatsen som ligger i slottskogen, eller alldeles i utkanten av parken iaf.. Mot Linnéstan till.. Du kan parkera alldeles vid lekplatsen om du har tur. Kör upp vägen upp mot Olivedal (skyltat ifrån dag hammarsköldsleden)
http://www5.goteborg.se/prod/parkochnatur/gronaochblaomraden/dalis2.nsf/vyPublicerade/76BA9B039109C7D5C12572600037378A?OpenDocument
Skriv in plikta i sökfältet och kryssa i rutan för lek och natur? så kommer det upp på kartan!
tack, det är ju jättelätt att hitta, det är ju ungefär det enda stället i hela linné som jag nästan känner till lite ![]()
Date vid Plikta i Slottskogen på ONSDAG 14 april efter 14 för lite lek och sol (om det är fint väder)
Mk och Isak
Emly och Elliott (kommer nog närmre halv tre ungefär)
Engla o Leo
aqua o Oliver
glassarna
Jag tar med lite fika som blev kvar efter dagens styrelsemöte på dagis=) Kladdkaksmuffins med massor av vit choklad i=) Haha..
Ser verkligen fram emot morgondagen! Bara att hålla tummarna för att vädret blir lika grymt som det var idag! Hade 30grader i solen på balkongen mitt på dagen och nästan vindstilla=)
Vi kommer till Plikta idag vi med
jag ska bara vänta in Josefin som slutar skolan 13.30 och är hemma ca 14.00 så vi är där lite senare än er. Men före tre iaf.
Ses 
åhhh vad jag längtar till i em.. sitter i tfn kö på jobbt just nu..
Ses om ett par timmar flickor=)