• alem

Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"

Här planerar vi i från tråden "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
    våra träffar, fikor och annat skoj...

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Svar på tråden Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
  • MissKaos
    Emly skrev 2010-04-14 12:18:43 följande:
    Ses om ett par timmar flickor=)

Jag slutar kl 13, ska cykla hem stoppa barnet i bilen efter blöjjbyte och lite mat till mig osv sedan kommer vi
    ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • HN79

Och detta ser jag nu...suck hade också velat följa med. Hoppas ni har det mysigt på lekplatsen nu iaf. Seer fram emot nästa gång

• Glass

Tack för idag!

Nästa gång röstar jag för att vi är någonstans där inte resten av göteborg är. Jag gillar marias lekplats, den är stor, trevlig och lagom tom Gillar vår också, men den är lite mer kuperad.

tttttttttttttttt och tttttt lite extra t:n att använda istället för de som mitt tangentbord tappar bort
  • MissKaos
    Glass skrev 2010-04-14 16:53:45 följande:
    Tack för idag!Nästa gång röstar jag för att vi är någonstans där inte resten av göteborg är. Jag gillar marias lekplats, den är stor, trevlig och lagom tom Gillar vår också, men den är lite mer kuperad.
    Man kan ju göra olika saker!

Ni är välkommna hit med. I vår trädgård är VI. I lekplatsen ovanför här finns en stor sandlåda. Sen finns det gungor i nästa lekplats, där brukar väl vara ett par-tre barn sådär i varje sandlåda..
    Verklgein MASSO´R med folk i slottis idag. Fast rätt trevligt det med
    ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • Glass
    MissKaos skrev 2010-04-14 19:40:22 följande:
    Man kan ju göra olika saker! Ni är välkommna hit med. I vår trädgård är VI. I lekplatsen ovanför här finns en stor sandlåda. Sen finns det gungor i nästa lekplats, där brukar väl vara ett par-tre barn sådär i varje sandlåda..Verklgein MASSO´R med folk i slottis idag. Fast rätt trevligt det med
    Klart att vi ska göra olika saker
    Vi kommer gärna till er, bjud dit oss bara så kommer vi
    tttttttttttttttt och tttttt lite extra t:n att använda istället för de som mitt tangentbord tappar bort
  • atena100

Tack för Slottislekstunden idag! Nice, men håller med att liiite väl mkt folk o ungar!!
    Mmm, någon lite mer intimar lekplats med färre barn! Marias lekplats är bra! *gillar*
    Vi kan vara här med, liiten uteplats...o 3 olika lekplatser som man får, visserligen, gå en liten bit till....

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Bruttan

åh nu blev jag sugen på att ha fika här och jag har två lekplatser som man kan gå till hmm ska kolla kanske näst,nästa vecka nästa vecka har fika för min sävedalstråd så veckan efter why not? har även tänkt bjuda hit oskars dagis också... innan sommaren...

Oskar 2005 & Agnes 2009
  • Glass

Melina är på dagis till ca 14 i morgon, så tyvärr.

• LillaLoppanT
    Glass skrev 2010-04-15 18:54:16 följande:
    Melina är på dagis till ca 14 i morgon, så tyvärr.
    Dumma dagis
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"