Inlägg från: Emily02 |Visa alla inlägg
  • Emily02

gravida i linköping?! :)

sannax02 skrev 2010-04-13 19:35:48 följande:
    Ok, vi kanske ska ge upp fikaplanerna för denna vecka och sikta på att få ihop något nästa vecka istället. Tisdag e.m. till exempel?
    tisdag em 20/4 passar mig bra. jag har studiedag hela dagen så jag är fri att styra min tid :)
  • Emily02
    lolca skrev 2010-04-19 22:02:20 följande:
    Lunch på torsdag fungerar inte för mig! Jag jobbar och sliter och kommer att göra det några veckor till. Men jag följer gärna med och fikar någon eftermiddag när ni känner för det!
    Jag säger samma sak.. jobbar fortfarande och då på ons-fre i Norrköping så det går inte att komma ifrån så lätt.

Men gärna en sen eftermiddagsfika.
  • Emily02
    EnAnka skrev 2010-04-20 23:37:40 följande:
    En helg kanske är det lättaste att få till?
    det känns som att en helg skulle passa bättre för det vore roligt om alla som vill hade möjlighet att träffas.. en söndagsfika kanske? lagom slappt :)
  • Emily02
    Kithara skrev 2010-04-27 11:44:24 följande:
    Hej där, har varit lite borta iom. flytt och självklart fungerade inte internet alls. Har tillfälligt just nu så vi får se om jag försvinner igen, hehe =)Vad ska ni göra på valborg, blir det någon brasa? =)
    Ingen aning om vad man ska göra på Valborg. Vi har aldrig varit kvar här i Linköping under Valborg så jag vet inte vart det finns några "bra" brasor..

Någon som har något tips?
  • Emily02
    EnAnka skrev 2010-04-28 10:33:42 följande:
    På valborg blir det nog diverse studentkörer och picknick under dagen och sedan letar vi nog rätt på någon brasa på kvällen! Ska vi slå till med en fika på söndag kl. 15.00 kanske då?
    En fika på söndag kl 15 låter jättebra!
  • Emily02
    idupur skrev 2010-05-01 12:54:59 följande:
    Hej hej,Får man haka på här? Jag har fått en liten tös som nu är 2 1/2 månad och går hemma och är mammaledig. Jag är gärna på en fika imorgon om även fd gravidisar är välkomna! (=
    klart att du ska komma! ju fler desto trevligare tycker jag..
  • Emily02
    idupur skrev 2010-05-03 21:34:39 följande:
    Tack tjejer för senast, det var jätteroligt att träffas!
    Tack själv! Vi får göra om det snart igen och hoppas på ett lika underbart väder..
  • Emily02

Fika den 26:e skulle funka för mig om det blir mot eftermiddagen säg vid 15.30-tiden..annars jobbar jag.

det är mycket av den varan nu tyvärr. mycket på jobbet och mycket i skolan..det är ju nu man borde gå ner i tid och varv men det har varit dubbelt av allt.

sommaren gör sig påmind i form av värme, grönska och fågelkvitter och det är ju då vi ska ha bebis - jag har inte motivation eller lust till jobb och studier känner jag.

skönt att era bebisar fixerat sig!!

Svar på tråden gravida i linköping?! :)