Inlägg från: Emily02 |Visa alla inlägg
  • Emily02

gravida i linköping?! :)

Emeliie89 skrev 2010-08-04 21:56:20 följande:
    okej :( men hur var hinnsvepningen, gjorde det ont eller hur känns det egnetligen?
    det kändes som en omild undersökning, jag tyckte inte att det var så farligt. fick lite lite ont i magen direkt efteråt men eftersom inget kom igång så kände jag inget mer sen efter 2 timmar.
    det beror nog lite på BM också hur lätt hon är på handen vid undersökningar och hur man själv upplever undersökningar.
  • Emily02

Ja en fika vore trevligt. Säger som dig EnAnka, det är lite svårt att fylla dagarna... medan andra dagar bara springer iväg och det är svårt bara att hinna komma utanför dörren tycker jag.

Har några få hållpunkter uppbokat för nästa vecka men det mesta verkar fungera.

• Emily02
    sannax02 skrev 2010-08-26 13:45:06 följande:
    Det verkar på kommentarerna som om alla kan nästa torsdag. Ska vi boka in fika/lunch någon gång fm/mitt på dagen då? Vilka kommer?

- Sannax02

Jag skulle kunna hela dagen..
  • Emily02

Håller med om att det var en trevlig lunch, det gjorde verkligen susen på trollungen som sov hela 7 timmar inatt...synd bara att jag kom i säng så sent och endast fick 4,5 timme. Det är så många "ska bara..." ala Alfons Åberg när hon somnat på kvällen.. men hade jag vetat hade jag gått och lagt mig samtidigt som henne :)

• Emily02

vi fick vår dopklänning igår :)  tänkte bara tipsa om den här kvinnan för vi blev jättenöjda med resultatet. vi valde Skogstroll med mörklila band.

http://dopklanningar.blogspot.com

var lite oroliga över att det inte skulle komma ngn klänning när inbetalning skulle ske i förväg men en underbar klänning kom.

• Emily02
    Honey1982 skrev 2010-09-15 16:39:53 följande:
    Har ni varit på hörselkontroll för nyfödda?
    BVC sa att man kunde hitta tiderna för kontrollerna på nätet men jag hittar inte. Tydligen missade de att ge info om detta eftersom jag födde på Vrinnevi i Nkpg istället för här i Lkpg.
    mån-fre 9.30-11.30 plan 16 till höger om hissarna
  • Emily02
    EnAnka skrev 2010-10-20 18:11:09 följande:
    Du kan ju ge nezeril:
    www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Tora är faktiskt också förkyld så där tipsade jag mig själv lite när jag tänkte till:P 
    Nässug använder jag för att få ut kråkor ur näsan. Lite trixigt ibland men effektivt. Annars har jag gett näsdroppar
    Otri- Baby när det har varit täppt i näsan. Vi har nog inte råkat ut för någon riktig förkylning än.
  • Emily02

Zelinra

Ett stort grattis till tjejen!! Hoppas att ni har det bra.

Ser att det är fika på gång och jag är inte helt osugen men just nu är det mycket på schemat. Men i framtiden när det passar bättre hakar jag gärna på.

• Emily02
    Vi som kan fika på torsdag 4/11 kl 11.00

*Honey1982
    *Idupur
    *EnAnka
    *Sannax02
    *Brandynova
    *Zelinra
    *Emily02
  • Emily02
    brandynova skrev 2011-01-13 08:44:03 följande:
    Hej på er!

Här har det inte hänt något på ett tag. Typiskt för nu känner jag att jag är med i matchen och gärna hittar på något... Nån mer som känner så? :)
    Hej!
    Känner detsamma. Det har varit mycket här med studier och jul och nu är vi i flyttartagen men det finns behov av annat också..
  • Emily02
    Honey1982 skrev 2011-03-06 09:27:56 följande:

Jag är också på. Nån som kan onsdagen den 16:e kl 10.30?

Är också sugen på en fika här framöver men den 16:e kl 10 har vi bvc tid.. kanske lite senare eller en annan dag?
Svar på tråden gravida i linköping?! :)