gravida i linköping?! :)
det beror nog lite på BM också hur lätt hon är på handen vid undersökningar och hur man själv upplever undersökningar.
Ja en fika vore trevligt. Säger som dig EnAnka, det är lite svårt att fylla dagarna... medan andra dagar bara springer iväg och det är svårt bara att hinna komma utanför dörren tycker jag.
Har några få hållpunkter uppbokat för nästa vecka men det mesta verkar fungera.
Håller med om att det var en trevlig lunch, det gjorde verkligen susen på trollungen som sov hela 7 timmar inatt...synd bara att jag kom i säng så sent och endast fick 4,5 timme. Det är så många "ska bara..." ala Alfons Åberg när hon somnat på kvällen.. men hade jag vetat hade jag gått och lagt mig samtidigt som henne :)
vi fick vår dopklänning igår :) tänkte bara tipsa om den här kvinnan för vi blev jättenöjda med resultatet. vi valde Skogstroll med mörklila band.
http://dopklanningar.blogspot.com
var lite oroliga över att det inte skulle komma ngn klänning när inbetalning skulle ske i förväg men en underbar klänning kom.
Zelinra
Ett stort grattis till tjejen!! Hoppas att ni har det bra.
Ser att det är fika på gång och jag är inte helt osugen men just nu är det mycket på schemat. Men i framtiden när det passar bättre hakar jag gärna på.
Vi stannar också hemma idag. Vaknade upp med nackspärr. Aj!
Jag är också på. Nån som kan onsdagen den 16:e kl 10.30?