bf-juni västerås
Hejsan alla trevlig fikaträffa idag ,kul att träffa alla tack hippygirl för fikat hemma oss er.Vi ses på nästa träffa hdae bra alla hls:Sara
Hejsan alla trevlig fikaträffa idag ,kul att träffa alla tack hippygirl för fikat hemma oss er.Vi ses på nästa träffa hdae bra alla hls:Sara
Hejsan alla ligger hemma och är genom förskyld,jobbigt.
Nån som har börjat shoppat grejer till bebisen än???
Jag kommer också med den 28/2 på träffen,mot våren får ni järna komma till
Kungsör och hälsa på.Hls:Sara L
angeni:hej där ja jag bor i Kungsör har bott här i ett är min sambo är härifrån ,så det blev jag som fick flytta på mig,jag är uppvuxen i Västerås jobbar där har mina vänner där och familj.
Vet du vart Kungsör ligger ?har du varit där??
Vi ses på nästa träff hls//Sara L
vikh-sara jag följer också med och fikar den 28/2.
Hejsan alla nu är man trött på all snö,nu vill man att det ska bli vår
för nu börjar vinterjackan som man har bli trång,nån som har samma problem som en annan har man vill ju inte köpa nån dyr jacka nu heller.
Förresten snart är det dags att träffas igen och fika vart ska vi vara nånstans då hemma oss nån eller på stan??
Hade bra alla hls:Sara
Fika hos Bezilia 28/2
vikh(Sara)jag kommer med då.
Hejsan alla ha en trevlig helg,vi ses på söndag hls:Sara(vikh)!!
Tack så mycket för fikat igår Bezilia(Anna) det va trevligt att träffas och prata ,jag
kommer med nästa gång med,tänkte att då kan vi fixa nån lättare lunch ihop eller så kan vi beställa mat från nått ställe då vore trevligt.
Vi ses hade bra alla hls:Sara (vikh)!!
angeni:Lycka till imorgon på ultraljudet spännande,hoppas det inte är snöoväder imorgon när ni ska till Stockholm.Vi ses på nästa träffa hade bra hls:Sara(vikh)!!
Hejsan alla hoppas ni mår bra och får
en trevlig helg,solen ska ju lysa i helgen hade bra ses den 20 kram Sara(vikh).