• vikh

bf-juni västerås

Då fåt man gratta till tjejen perni80,kul med en flicka till i tråden.
    Vilken dag blir träffen av?.
    Spännande mumsmaräng inte så långt kvar för dig nu,hoppas han kommer innan midsommar lycka till.
    Hade bra alla och vi ses snart kram:vikh(Sara).Baby

• vikh

Stort grattis Marafara(Sara) till sonen,skönt att allt gick bra ändå mys massor nu med Melvin och vila.Hls:vikh(Sara).

Läste om eran dotter Bezilia vad hemskt,men tur att allt gick bra och att hon är på bättringsväg nu.
    Sköt om er kram:vikh(Sara).

Hejsan Nihao går allting bra med eran Erik?sover han bra på nätterna?är dina två flickor stolta storasystrar nu??
    Nu börjar man komma i vardag och få lite rutiner här hemma,har haft svårt med amningen,han tar inte mitt bröst så kan får pumpa och ge ersättning till Filip,han vaknar en två gånger per natt och vill ha mat men sen brukar han skrika en timme innan han somnar om så det är lite drykt det annars så är allt bra.

Perni vad har du för facebook namn??

• vikh

Jolinsfaster:hejsan spännande för er,nu eller snart har ni en bebis i eran famn mysigt.
    Ja Filip var med på bild i västeråstidningen förra helgen.Hade bra!!

Plogen:jag hade också problem med ammningen Filip ville inte ta mitt bröst så ha fick inte i sig nån bröstmjölk och han gick ner i vikt i början ,provade också med bröstnappar som krångla hela tiden dom åkte av och lossnade så jag sluta med dom,nu ger jag ersättning och pumpar ut mjölk det fungerar jätte bra och han har ökat i vikt.Gör som du känner bäst för dig med ammningen.

Fika hos Elin:
    Onsdag 23/6  efter kl 14 (BVC kl 13.15)
    Elin med Sam och Leah
    Anna & Tove
    (Sussi & Maja)
    Emma, Tuva, Siri & Erik
    Pernilla & Lexie
    Sara & Filip

• vikh

Stort grattis  MumsMaräng och Jolinsfaster till era små knottar,hoppas allt går bra med dom och att ni mår bra,blir kul sen att få träffa era små på en träff sen.//Sara(vikh).

• vikh

Hejsan alla vad sägs om en träff nästa vecka nån dag,fika eller lunch nånstans på stan eller så kan vi ha picknik om det är fin väder på Djäkneberget eller nere vid Lögarängen eller på Vallby.

Tisdag 6/7:
    vikh(Sara) & Filip

Onsdag 7/7:
    vikh(Sara) & Filip

Torsdag 8/7:
    vikh(Sara) & Filip

Fredag 9/7:
    vikh(Sara)& Filip

• vikh

Stort grattis happy73 till sonen,hoppas allt går bra och ni mår bra hade bra i värmen hälsningar:vikh(Sara)!!!

• vikh

Hejsan ska vi ta träffen på onsdag,ni som har skrivit upp er på listan??det kan ju bli mycket folk på stan på fredag det är ju power Meet då,om vi ska ses på stan och fika eller ta en lunch, bred bar är bra och global living eller så kan vi träffas på Djäkneberget,är det nån annan som har nått annat förslag på andra ställen vi kan mötas på??Hls:vikh(Sara).

• vikh

Hejsan Vallby låter bra på fredag,ska vi träffas klockan tolv där eller nån annan tid.Skriv vilken tid som passar bäst.

• vikh

Jag kan komma tidigast klockan elva på fredag till träffen.

• vikh

KaffeKlockan 11 blir bra imorgon på Vallby,då ses vi där vid fiket alla!

Svar på tråden bf-juni västerås