• vikh

bf-juni västerås

Hejsan lady of Baqueta spännande snart dags för dig att föda,jag har sex veckor kvar tills det är dags.Undra vad det är man ska packa med sig i väskan till bb,vad har du för tips??Hls:vikh(Sara).

Hejsan alla har vi bestämt när vi ska ses igen och fika,blir det den 24/4,25/4 eller den 1/5,2/5.Om vi inte kan vara hemma hos nån så kan vi ju fika på stan eller nått.
    Hls:vikh(Sara)..

• vikh

Fika/ätbart hos Marängen 25/4
    Bezilia(Anna)
    Lady of Baqueta(Annika) Kärleksmums (jag vill ha sött{#lang_emotions_tongue_out})
    MaraFara(Sara)
    Jolinsfaster(Ulrika)
    HippYgirl(Elin)
    Perni80(Pernilla)
    Angeni(Jenny) - tar med lite frukter som man kan plocka av
    Nihao(Emma) - tar med matbröd
    vikh(Sara) - tar med mig pastasallad med kyckling.
    Skuggspel (Sanna)
    MumsMaräng

• vikh

vikh(Sara),passar bra med klockan 13 för mig med.Kul och trevligt att ses på söndag igen!!

• vikh

Marafara:hejsan jag har facebook jag med,jag kan adda dig där.vikh(Sara).

• vikh

Tack så mycket för igår alla,god mat och fikabröd med.Fint hem du har MumsMaräng.Hade bra alla hsl:vikh(Sara).

• vikh
    Lördag 1/5
    Bezilia (Anna)
    Happy73
    vikh(Sara)

Söndag 2/5
    Bezilia (Anna)
    Happy73
    Lady of Baqueta (Annika)
    vikh(Sara)

Lördag 8/5
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika)
    HippYgirl ( Elin)
    MaraFara (Sara)
    Perni80 (Pernilla)
    vikh(Sara)

Söndag 9/5
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika)
    HippYgirl (Elin)
    MaraFara (Sara)
    Perni80 (Pernilla)
  • vikh

happy73:grattis och vad bra att du fick HP:en beviljad,skönt att bli ledig innan det är dags för bf.Hls.vikh(Sara).

Synd att jag inte kan komma på söndag på träffen,jag ska se på dansuppvisning då i Västeråshallen,kommer nästa gång det är träff.På fredag är det 3 veckor kvar till bf spännande.

Hade bra alla ses hls:vikh(Sara){#lang_emotions_smile}

• vikh

Stort grattis HippYgirl(Elin)till nykomlingen i eran familj.{#lang_emotions_baby}Spännande nu börjar det ploppa ut bebisar här i våran tråd,hoppas Frank har kommit nu Lady of Baqueta(Annika)och att allt har gått bra..kram och Hls:vikh(Sara)!{#lang_emotions_flower}

• vikh

Grattis Lady B till sonen,kul och hoppas allt har gått bra.
    Synd att jag inte kan komma på söndag och va med på träffen.
    Få se vem som kommer på tur nästa födelse,jag är beräknad till den 28 maj,jag vet att Bezilia är före mig spännande om man får före eller går över tiden.
    Ha en trevlig helg alla och ha det trevligt på söndag kram:vikh(Sara).{#lang_emotions_sunny}

• vikh

Fika
    22/5
    Bezilia (Anna)
    vikh(Sars)

23/5
    Bezilia (Anna)
    vikh(Sara)

Hejsan jag följer järna med och fikar å fredag ,om det blir nått på stan
    har ni sakt nån tid och plats??
    Ha en trevlig ledig dag idag allla Hls:vikh(Sara).

Svar på tråden bf-juni västerås