• vikh

bf-juni västerås

bezilia jag hänger med imorgon ,vilken tid har vi sakt och vart nånstans ska vi ses???

• vikh

Skuggspel :du har även amningsbehåar på Lindex  och på kapphal,jag köpte mina behåar på Lindex dom är bra tycker jag.

Vi ses imorgon !!!

• vikh

Hejsan alla synd att jag inte kunde vara med på träffen idag,läste att ni hade haft det trevligt där.Jag följer med nästa gång vi ska ses hoppas det blir på måndag,tisdag eller onsdag nästa vecka.Nästa torsdag ska Filip få första sprutan hoppas det går bra då,man får nog räkna med att han kan få feber då.
    Vilka fina kort på dom små i trådenGlad
    Hörs!!

• vikh

Ska vi ha träff på Odensvi öf nästa vecka??vilken dag har dom öppet vet nån det??

• vikh

Hejsan jag hänger med på måndag om det blir nån träff då,kan inte på torsdan då ska Filip få första sprutan,så jag hoppas det blir en träff i början av veckan så vi kan vara med på den .

Skuggspel går allting bra med tvillingarna??

• vikh

Jag kommer med på tisdag det blir bra det,vilken tid är det på Odensvi?

• vikh

Hejsan alla hoppas ni har det bra ihelgen,jag följer förmodligen med på torsdag på öf på Vallby.

Shia:Filip fick första sprutan i torsdags och det var två styckna han vart jätte ledsen och skrek stakarn,

han fick feber sen på kvällen och var grinig,sen bröt en förskyldning ut också,men idag mår han lite bättre.

Är det nån som har nå tips hur man kan inreda dukningen för Filips dop??

• vikh

Fika hos Lady B 6/9 kl 11.30

Lady B
    Plogen
    Jolinsfaster
    (Skuggspel)
    (HippYgirl)
    Shia
    Perni (kommer vid 12)
    Happy73
    Angeni
    vikh

• vikh

Hejsan lady jag kommer inte på fikat idag,jag har blivit genom förskyld,otur att det ska hända just nu ville ju komma ¨på träffen,men hoppas det går över innan söndan för då ska vi ha dop för Filip.Hade trevligt idag hls:vikh

• vikh

Hejsan hade ni det trevligt på fikaträffen idag och va ni många ???

• vikh

Hejsan alla ett tag sen jag träffa er nu,skönt nu har äntligen min förskyldning släppt.

Nu är det dopet som vi håller på att förbereda till på söndag.

Skulle höra om det blir nån träff nästa vecka nåndag,fika på stan eller nått?

Jag har köpt en fleece overall till F från Cubus,som han ska ha när det börjar bli lite kallare ute,får se sen om man måste skaffa en tjockare ovreall i vinter.Jag har en åkpåse som F ska ha i vagnen i vinter så det kommer nog bli bra för han.

• vikh

Hejsan alla nu är dopet avklarat för Filip allt gick bra idag ,både i kyrkan och här hemma.
    Filip skötte sig jätte bra i kyrkan.
    Skönt nu är min förskyldning borta så vi kan komma på fikan på onsdag,ska jag ta med mig nått då??
    syns på onsdag//vikh

• vikh

Fika Onsdag kl 11.00 Kaffe

Bezilia
    Shia
    Lady of Baqueta
    Sussi
    HippYgirl
    Angeni
    Cicci10
    Lille Skrutten
    vikh:jag tar med mig vindruvor till fikat.

• vikh

Bezilia kan du skicka adressen jag kommer inte riktigt ihåg vart du bodde,finns det gästparkering där?

• vikh

Så nu ska jag och min mor åka till Ullared i början av oktober och shoppa ska bli kul,hoppas man hittar mycket fynd då.
    Synd jag kan inte komma på fikan på tisdag,ska till Västerås på torsdan.
    Jag följer gärna med och dricker vin sen utan barn ,kan va kul att ses utan barn.
    Ha en bra lördags kväll!!

• vikh

Synd att man missar fikaträffen imorgon,men fler tåg går ju.
    Är det nån som har lust att ses på stan på fredag och ta en fika då??
    jag är i stan då.vikh

• vikh
    Fika hos Angeni fredagen 22 okt kl 11

HippYgirl med Sam och Leah
    MaraFara (plats för en mamma+bebis i bilen)
    vikh: kommer gärna då,ska hem från Västerås då,
    om nån vill åka med ditt så går det bra.Fast hem ska jag
    åka till Kungsör.
  • vikh
    Fika hos Angeni fredagen 22 okt kl 11

HippYgirl med Sam och Leah
    MaraFara (plats för en mamma+bebis i bilen)
    vikh: kommer gärna då,ska hem från Västerås då,
    om nån vill åka med ditt så går det bra.Fast hem ska jag
    åka till Kungsör.
    Skuggspel , om bebisarna är friska
    Ellan021, kommer lite senare, ska till MVC kvart i elva
    Shia
    Bezilia
    Sussi
    Lady of Baqueta
    Jolinsfaster

Angeni:
    Jag tar med sallad, tomat, gurka och majs på fredag så kan vi göra en sallad.
    Vikh: Jag tar med mig nått gott bröd.
Svar på tråden bf-juni västerås