Inlägg från: Missvampiria |Visa alla inlägg
  • Missvampiria

***Hallsberg***

Hittade förresten en helt underbar korsett på partyt också som jag bara SKA ha när jag gifter mig. Kostade 1700 men den har min kära mor lovat betala den dag jag gifter mig

~Neo 16/1-07 och Tim 4/1-10~
  • Missvampiria
    MinGu skrev 2010-03-12 09:21:56 följande:
    Härligt MissV, hur såg den ut? Färg...? Bra med snälla föräldrar...
    Vit med spets över hela framstycket... Hmm, svårt att förklara, men underbart fin var den iallafall. Var tvungen att pröva den på och den satt som gjutet
    Mamma har egentligen lovat att betala min brudklänning, men jag kom på den briljanta idéen att jag kan ha bara korsetten och sen en vit långkjol, så snygg var den
  • Missvampiria
    Waersta skrev 2010-03-12 09:22:53 följande:
    Hanna: Jag är underbar!! www.pxc.se/ 
    Så smart av dig Bea
    Korsetten är ju till och med där på startsidan
  • Missvampiria

Mäh, den var till vänster i bild, men det var ju tydligen ett bildspel såg jag sen...

• Missvampiria
    minlie skrev 2010-03-12 09:29:42 följande:
    Wow, snygga underkläder!MissV.. hojta om du ska ha party Korsetten var super fin!Ni är inte kloka damer! .. Bea i ledning By the way.. jag är också underbar!  haha
    Jag kan väl slänga ihop ett party om det är fler som är intresserade

Verkar som korsetten kommer upp först när man klickar på startsidan.
  • Missvampiria

Den bhn jag köpte kostade 459, tror den var billigast faktiskt... Dyrast var korsetten på 1700. Men sen fanns det ju trosor och lite badkläder också. Kollade aldrig pris på dom...
    Men jag känner att jag gärna lägger 459 kr för att få en bh som passar, har svårt att hitta bra bhs annars...

• Missvampiria

Härligt Pia, nedräkningen har börjat!

Jag kan inte yttra mig om melodifestivalen då jag inte sett ett enda "avsnitt". Men jag lär väl få skavsår i öronen av att höra alla låter femtielva gånger på radio ändå...

Skulle ut på promenad idag i det underbara vädret. Klär på hela familjen och kör ut barnvagnen bara för att upptäcka att jag har punka på ena hjulet så det blev ingen promenad, men vi var ute i 3 timmar ändå. Sååå skönt!

Nu ska vi till ett par kompisar, dom har bjudit dit oss på smörgåstårta *mums*

• Missvampiria
    Pia J skrev 2010-03-15 21:32:05 följande:
    hopp å hej va det skrivs!!Bea har du varit ute å guppa med magen Jag skulle klippa tånaglarna igår..var ju förfasiken ett helt företag att nå Kul å se en mus förresten...gör inte jag numera Sockerråtta- ja det känns jättebra. har ont och så, men det är det värt idag har vi varit till örebro, vi tog tåget och det tyckte flickorna var kul. Sen så var vi till ögonkliniken med Nina, lite bakläxa på glasögon användandet!!
    Haha  minns det där med tånaglarna Det är inte det lättaste när magen är ivägen! Det är lite bökigt att få på strumpor och skor också...
  • Missvampiria
    minlie skrev 2010-03-16 09:23:59 följande:
    Morning!Alive and kicking! Eller ja.. känns som någon kört över min mun med en ångvält.. typ.. har föresten äran att prova på lite av botex läppar dessurom.. är nog inget jag kommer satsa på.. men kul att prova på OP gick bra. Vilken sjukvård vi har! All ära till den, för jag har aldrig vart med om maken till att bli så väl bemött och omhändertagen! *tummen upp*Har inte heller lyckat låta bli shoppingen, klickade hem vår munderingen till Nelly här om dagen som jag hoppas kommer vilken dag som! Snart är det VÅR tjejer!
    Skönt att op gick bra
    Du får passa på njuta av megaläpparna nu då

Ja jag hittade ju snödroppar i rabatten igår, ett riktigt vårtecken! Dessutom kollade jag på vaderkanalen.se förut och enligt den ska det bli +6 grader och strålande sol på lördag! *hoppas* Längtar sååå till våren!
  • Missvampiria
    Donnis skrev 2010-03-17 18:53:11 följande:
    twiturm.com/2ju2pni bara MÅSTE lyssna!!!!!
    Nä fy faaan va elakt!
  • Missvampiria
    planerat09 skrev 2010-03-18 09:06:47 följande:
    Morrn Morrn!Blev förvånad att det regnade ute idag. Det är kanon, för då förvinner förhoppningsvis den förbaskade snön och isen!
    *hoppas!*
    Dessvärre såg jag på vaderkanalen.se att det ska komma massa ny snö på söndag Varför kan det inte få bli vår nu???
  • Missvampiria
    minlie skrev 2010-03-22 07:19:57 följande:
    Wohoooo, vilken underbar morgon, solen tittar fram redan. Ser ut att bli en finare dag än blasket igår  Föresten, påskkläder till små. Någon som vet bra mönster eller vart det finns kit med färdigt utklädningspaket?
    Såg att dom hade förkläde+huckle på Netto förra veckan, men dom är säkert slut nu... Annars får du rota på myrorna eller röda korset efter kläder

Neo gick påskgubbe till ca 4 grannar förra året, blir nog nåt sånt i år också.
  • Missvampiria

Jag håller med föregående talare om att vi mest gick i föräldragruppen för att träffa folk som skulle ha barn ungefär samtidigt som oss Sen är det alltid kul att dela tankar med folk som är i samma situation som en själv. Vi fick också se förlossningsfilmen Ikväll ska jag till Cedars för att se lillbrorsans band spela, ska bli riktigt skoj!

• Missvampiria

Jag gissar på en pojke, 8 dagar efter BF, det blir väl den 10 juni då?

Idag har vi haft en hel förmiddag på Öppna förskolan. Åt lunch där också, lyx när man slipper laga själv
    Imorgon blir det Lek och Buslandet med 2 tjejkompisar och deras söner som är i Neos ålder. Småbarnen får stanna hemma med sina pappor

• Missvampiria
    minlie skrev 2010-04-10 08:27:21 följande:
    Grillat is the shit! Gud vad gott.. måste det bli här också någon dag snart Snart firar jag och älsklingen 6 år!  Tiden går fort när man har kul  Känns som igår vi började dejta!Jag vet iallafall vem som har bäst smak när det gäller barnvagn!! *flina*   Vill också handla vagn!! Får tusan bli en knodd till någon gång hihiTrevlig helg!
    Vill också grilla!
    Grattis till dom 6 åren Tiden går väldigt fort nu för tiden, hinner ju inte med...
    Ja men vad blev det gör vagn? Antar att du menar Bea, såg på FB igår!

Usch jag hade en fästing kröp på armen förut, tur jag såg den innan den han bita sig fast! Men nu kliar det på hela mig, uhh...

Pia: Hur länge gick du med tjejerna? Jag gick 7 resp 9 dagar över med mina pojkar.
  • Missvampiria
    MinGu skrev 2010-04-10 16:23:12 följande:
    Waersta - får vi gissa på dig också...? Börjar ju bli dags det med... För om vi får det så gissar jag;Tjej BF +3, och hon ska inte heta Kerstin! Jag måste handla lite av dig, ett par mössor och en tröja. Hämtade ut kläderna idag och insåg att jag måste ha mer... Magnus bara suckade och sa att ska du beställa kan du lika gärna beställa lite mer...! Just vad jag ville höra... Kurbitsmössan är skitsnygg och jag måste ha en själv, Ingrid passade skitbra i sin...Vagnen är grymt snygg, särskilt färgen...!! Får jag kanske ta över liggdelen när Inte-Kerstin växt ur den...?
    Åh den mössan kollade jag också på till mig själv, den är ju supersnygg!

Bea: Jag gissar på tjej, BF+5
    Vagnen var fin, men för egen del är jag inte så förtjust i dom 3-hjuliga.
    Hoppas du och Pia håller koll på vad vi gissat på nu så vi vet vem som vinner
  • Missvampiria
    Pias Bebis:

Minlie BF -1 Pojke
    Hanna BF +2 Pojke
    Bea BF +6 Pojke
    MissV BF +8 Pojke

Beas Bebis:

Hanna BF +3 Pojke
    Minlie: BF Pojke
    Pia J BF -4  Flicka Kerstin
    MissV BF+5 Pojke

Ändrar mig också till pojke på Bea, det kändes inte riktigt rätt med tjej när jag tänkt lite på det... Mössa låter som ett bra pris, hoppas jag vinner då

Härligt väder ute, blir nog en lång promenad sen
Svar på tråden ***Hallsberg***