***Hallsberg***
Hittade förresten en helt underbar korsett på partyt också som jag bara SKA ha när jag gifter mig. Kostade 1700
men den har min kära mor lovat betala den dag jag gifter mig ![]()
Hittade förresten en helt underbar korsett på partyt också som jag bara SKA ha när jag gifter mig. Kostade 1700
men den har min kära mor lovat betala den dag jag gifter mig ![]()
Mäh, den var till vänster i bild, men det var ju tydligen ett bildspel såg jag sen...
Den bhn jag köpte kostade 459, tror den var billigast faktiskt... Dyrast var korsetten på 1700. Men sen fanns det ju trosor och lite badkläder också. Kollade aldrig pris på dom...
Men jag känner att jag gärna lägger 459 kr för att få en bh som passar, har svårt att hitta bra bhs annars...
Härligt Pia, nedräkningen har börjat!
Jag kan inte yttra mig om melodifestivalen då jag inte sett ett enda "avsnitt". Men jag lär väl få skavsår i öronen av att höra alla låter femtielva gånger på radio ändå...
Skulle ut på promenad idag i det underbara vädret. Klär på hela familjen och kör ut barnvagnen bara för att upptäcka att jag har punka på ena hjulet så det blev ingen promenad, men vi var ute i 3 timmar ändå. Sååå skönt!
Nu ska vi till ett par kompisar, dom har bjudit dit oss på smörgåstårta *mums* ![]()
Jag håller med föregående talare om att vi mest gick i föräldragruppen för att träffa folk som skulle ha barn ungefär samtidigt som oss
Sen är det alltid kul att dela tankar med folk som är i samma situation som en själv. Vi fick också se förlossningsfilmen
Ikväll ska jag till Cedars för att se lillbrorsans band spela, ska bli riktigt skoj!
Jag gissar på en pojke, 8 dagar efter BF, det blir väl den 10 juni då?
Idag har vi haft en hel förmiddag på Öppna förskolan. Åt lunch där också, lyx när man slipper laga själv
Imorgon blir det Lek och Buslandet med 2 tjejkompisar och deras söner som är i Neos ålder. Småbarnen får stanna hemma med sina pappor ![]()