Inlägg från: Anonym (10) |Visa alla inlägg
  • Anonym (10)

    Funderar på bröstförstoring, vart har DU gjort din?

    Anonym skrev 2010-01-23 17:14:09 följande:
    Jag fixade mina för 10 år sen.Var pigg och hade knappt ont alls efteråt.Ärren syntes knappt efter ett år.Känseln tog lång tid att komma tillbaka,speciellt i bröstvårtorna.och när den väl kom tillbaka där var det inte alls lika skönt med beröring.Det har gått från direkt obehagligt och först de senaste åren börjat kännas skönt igen. Det var väl det enda tråkiga med det hela,annars har jag varit mycket nöjd.Har dock hunnit få två barn till efter operationen så nu tycker jag de behöver fixas till igen,denna gång med ett lyft.Men kommer vänta ett par år för jag är gravid med 4an nu så jag vill kläcka ur mig den bebisen,amma och gå ner i vikt innan.Lycka till,du kommer inte ångra dig!
    Jag fixade oxå mina för 10 år sedan....Funderar på om man verkligen behöver byta ut dem??
  • Anonym (10)

    Jag ångrar mina och det först nu...har haft dem i snart 11 år. Har två barn så de har åkt ner lite, inte mycket men lite grann men jag har fått en massa utslag och fula hudutbuktningar.

    Vet inte om det kan bero på det men jag inbillar mig att jag inte skulle haft dem ifall jag inte hade haft silicon

Svar på tråden Funderar på bröstförstoring, vart har DU gjort din?