• Hemi21

BF Oktober

Pumsig skrev 2010-01-29 20:27:23 följande:
    läste i boken "vänta barn" som jag fick sist att mellan vecka 6-8 någonstans ska man kunna se hjärtat slå.
    Oki.. Det känns ju inte lönt att göra ett vul innan dess, det är ju det som avgör om det lever eller ej.
  • Hemi21

Har fått sådana väldiga humörsvängningar så att jag blir rädd för mig själv. Är lite orolig över min "mensvärk".. Men ska på hälsa samtal ¨på torsdag så får väl fråga om det då..

• Hemi21
    Idaar skrev 2010-01-31 20:46:35 följande:
    Vad är det för sorts humörsvägningar du har? Jag har också det och det är verkligen jobbigt. Jag suckar hela tiden och tycker att allt min sambo säger är allmänt jobbigt. Blir irriterad och arg så att nästan börjar gråta och sekunden senare börjar jag skratta för att jag förstår hur idiotisk jag måste låta när jag ryter till honom utan anledning. Stackars kille!
    hehe.. aa blir helt vansinnig för ingenting.. men kommer på mig själv och försöker vara tyst.. :)
  • Hemi21

Ohhh... tiden bara seeegar sig fram. Vill bara göra ett vul och se hjärtslag så är jag nöjd sen och kan ta de lugnt.

• Hemi21
    BF LISTA:

1 Oktober - 
    Mamsaa (22år, B3, Kristianstad)
    Lurven83 (26år, B1, Malmö)
    Pumsig (23år,B2;västervik)

2 Oktober
    Hemi21 (21år B1)

3 Oktober- 
    LJ87 (22år, B1)

5 Oktober - 
    Idaar (22, B1) 
    Ella1986 (23, B1)
    misa85 (25, B1, Gävle)
  • Hemi21
    misa85 skrev 2010-02-01 13:42:22 följande:
    jag kanske e dum, men jag har sjukt ont i ena brösten, det lixom fryser :) Det gör sååååååå ONT. Jag vet inte vad jag ska göra, nån som haft/har lika eller som har tips?
    Konstigt, Jag fick som hårda klumpar som gjorde skit ont men jag masserade lite försiktigt så gjorde dom inte ont längre, testa lite massage?
  • Hemi21

Sitter på nätet och tittar på babykläder.. Har hittat en sådan fin åkpåse, men de e kanske lite tidigt att handla något? Vill bara köpa något litet.. :)

• Hemi21
    Mamsaa skrev 2010-02-02 20:27:23 följande:
    handla du :) jag har köpt ngr små söta kläder hihi
    Har du det?.. Åhh! Jag vill oxå, men jag tror min sambo skulle idiotförklara mig om jag handlar såhär tidigt.. men samma dag som jag går in i va 12 ska det handlas! :)
  • Hemi21
    anja1661 skrev 2010-02-02 21:04:39 följande:
    jag har plussat!!!!på bim-5-.  jag har bf den 16e oktober...får jag haka på?mina symtom hittills är: kissnödig och hungrig heeeela tiden, molande i tjejmagen, täppt i näsan.jag måste köpa mitt val kvinna...finns de bara på apoteket??
    Klart du får haka på! Grattis! Japp det finns på apoteket, annars kan jag rekomendera ferronol på hälsokost. :)
  • Hemi21
    Mamsaa skrev 2010-02-02 22:03:15 följande:
    Hihi de kan jag säga att de gjorde min karl också när jag köpte innan det ens fanns en bebis i magen :O
    Hehe, okej.. kunde inte hålla mig endå. Hittade världens sötaste åkpåse, var tvungen att klicka hem den, men har inte sagt något till sambon än :)
Svar på tråden BF Oktober