• Hemi21

BF Oktober

2små2stora skrev 2010-04-08 16:55:22 följande:
    OK. jag vill ha en Grey dreams
    Oki, kolla upp bara så inte den färgen oxå utgår, när dom nya höstfärgerna börjar göras i juni.
  • Hemi21
    2små2stora skrev 2010-04-08 17:52:29 följande:
    Vi ska beställa vagnen i början på maj. Annars så får det bli en annan neutral färg, men inte beige det hade vi förra gången och det blev så skitigt.
    Okej, vad ska ni ha för modell?
  • Hemi21
    2små2stora skrev 2010-04-08 17:55:40 följande:
    City Cross med lift
    Okej samma här, tittade först på duocombi på nätet men sen när man såg den i verkligheten så var den ju helt enorm. Hehe
  • Hemi21
    2små2stora skrev 2010-04-08 18:02:45 följande:
    Vi hade en duokombi men tjejen och det vill jag inte ha igen. Vi kommer att ha vagnen i källaren och då är det enklare att bära en lift uppför trappan. Tänkte dessutom ställa liften i spjälsängen i början.
    Jag tänkte oxå ha liften som säng till en början, vågar inte ba bebisen i samma säng som oss, sambon är lite våldsam när han sover :)
  • Hemi21
    Pumsig skrev 2010-04-26 09:42:11 följande:
    har precis som du beskriver ochså värk i ena benet och jag har funderat på ichias eftersom det bara är i vissa lägen jag har ont och det är troligen då nerverna kommer i kläm.
    Jag har precis så med, va på sjukan förra veckan och det var ischias, men det finns inte så mycket man kan göra åt det, det positiva är att det kan gå över när som, inte som foglossning som man får dras med :)
  • Hemi21

Fan vad jobbigt det är att vara såhär känslig, lipat till och från hela dagen över ingenting.. :/

• Hemi21
    Mamma till W skrev 2010-04-29 15:49:08 följande:
    Hej.Jag tänkte fråga om det är ok att hoppa in fastän alla kommit en bra bit på väg? Har varit på ett första rul idag, där det enligt lårmåtten visar bf 1 oktober och enligt huvudmåttet 30 september. Ska tillbaka på tisdag för vidare kontroll, bebisen låg med huvudet mot min ryggrad ihoprullad till en boll, så det kunde inte göras alla kontroller.
    Det är klart! Välkommen :)
  • Hemi21
    Mamma till W skrev 2010-04-29 18:46:41 följande:
    Det de inte såg idag var ju hur hjärnan och hjärta ser ut så vi vet ju inte ännu riktigt att det ser bra ut! Ska även be de mäta om min bebis, för enligt mina tidigare vul/ul ska jag ligga två dagar före dagens nya datum. Jag är i vecka 19... Så 20 är väl inte jättesent, är det? Är även i vecka 19 på tisdag, fast då ska jag enligt tidigare ul/vul gå in i vecka 20. a ja, två dagar hit och dit gör ju inte så mycket! Jag tycker om att jag har en bråkstake i magen som vägrade flytta på sig även om jag fick skutta runt i ul-rummet och bm tryckte och hade sig, stramar jättemycket fortfarande sen hon tryckt på min mage! Det är bra att bebis inte flyttade på sig när de var så oförskämda som de var, sa att jag är för fet för att kunna få bra bilder på ul, bara att det är ju många andra som är större än mig som det blir jättebra bilder för!
    Sa dem att du var för fet?! Men vad är det för fel på vissa människor?
    Så säger man inte, kan man vara för fet för ett ul? Fy det var dåligt!
  • Hemi21
    Mamma till W skrev 2010-04-29 18:53:26 följande:
    Jo jag är för fet för ul! Men mina tre tidigare ul/vul har de inte sagt ett ljud om min vikt och kvaliteten av det man ser på skärmen... men idag var jag för fet för ul! och trots att jag är i vecka 19 har jag itne gått upp någonting ännu i vikt så jag tyckte att det var väldigt konstigt att få höra!
    Den personen hade nog bara en dålig dag får man hoppas. Hoppas du får någon annan vid nästa ul. Hur bemötte du det när hon sa det? Jag hade blivit helt ställd..
  • Hemi21

Fy jag är lite orolig, har haft bruna flytningar idag, men jag har inte ont..

Svar på tråden BF Oktober