-
Ella1986 skrev 2010-02-03 17:23:54 följande:Jag har haft missfall och det var den värsta smärtan jag har haft i hela mitt liv, slutade med ambulans till akuten. DEt ska inte spela någon roll om sträcket är starkt eller svagt, är det positivt så är det.. Försök att inte oroa dig, vet att det kan vara svårt... men försök bara vara glad, det kommer gå bra :)
-
Åhh, vad kul. Det känns ju inte så verkligt nu när man inte är så långt gången, Jag ska på inskrivning i mon, hoppas jag får mitt efterlängtade vul och inskrivning snart :)LJ87 skrev 2010-02-03 19:40:44 följande:kan förresten säg att jag varit på hälsosamtal idag.. har inskrivning 4/3.... =) börjar kännas att de e på riktigt nu... =9
-
5+4
-
Fy, nu har mitt illamående kommit, börjar varje dag med att kräkas två gånger.
Vet inte vad jag ska göra, är så jobbigt att må dåligt hela dagarna, det tär på psyket.. Kan man inte bara vara glad och må bra? -
Åh vad kul. Vilken vecka är du i?Pumsig skrev 2010-03-08 18:32:53 följande:nu har vi fått se det lilla fröet i magen :) blev så verkligt nu när man fick se den lill* :) så nu väntar vi på nupp den 6 april ska bli spännande:) hur e det med er andra???
jag får vänta några veckor innan jag får mitt nupp. Men ska på inskrivning på torsdag, det är ju alltid ett steg framåt. Men annars vet man ju ingenting än. Man oroar sig för allt. Att det inte ska finnas något där inne eller att det är dött. -
Åh vad kul! Vill oxå! hehe.. Jag är helt omöjlig sitter på jobbet och har tråkigt tittar på tradera, kan inte låta bli, ahr lagt bud på baby grejer.. hehe.Pumsig skrev 2010-03-08 19:12:15 följande:jag blev tillbaka flyttad en vecka så är i vecka 9+3 :D jag var livrädd när jag låg där att det inte skulle finnas något eller att det skulle avstannat men så fick jag se en lite skrutt å ett pickande hjärta så alla negativa tankar försvann:)
-
Inskrivning idag, är lite nervös vet igentligen inte varför, men det känns lite mer på riktigt nu kanske. Hoppas man får lyssna på hjärtljuden så man får någon bekräftelse efter allt detta illamående.
-
Hej jo det gick bra. Blodvärderna såg jättebra ut har varit lite orolig för att jag ska ha för lågt järnvärde. Ne jag fick inte lyssna på hjärtljuden, hon sa att man inte gör det förrän i va 18.CarroW86 skrev 2010-03-11 17:39:30 följande:Gick det bra? :).. Jag ska på inskrivning nästa vecka.. Fick du lyssna på hjärtljudet?
Men nu är det ju bara 13 dagar kvar till UL. längtar! -
JAg var inne på gyn igår "akut", jag pallade inte mitt illamående mer och hade fått nog, så jag fick komma in och på lergigan och så frågade barnmorskan om jag ville göra ett ul för skojsskull, jag blev så glad fick äntligen se att det var något litet där inne. Det var en liten på 7 cm som slog och sparkade och for runt, jag fattar inte att man inte känner det?
Är så lycklig iaf! :) -
Var och gjorde KUB idag fick 1:22363.
Känns skönt att allt är bra :)
Nu har jag bestämt mig för att bara njuta och inte oroa mig mer.
Tröttheten och illamåendet har börjat avta med så man börjar känna sig som människa igen :)