Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

BF Oktober

3busfrö - jag jobbar itne utan studerar. med HF menade jag havandeskapsförgiftning inte HP som du menade kanske var lite otydlig hihi{#lang_emotions_dreamer}

Malou - Mi amor - Mi vida
  • MariaOMarkus
    2små2stora skrev 2010-02-10 18:46:06 följande:
    Jag som läste lite tokigt Har man haft HF en gång så finns det en ökad risk för det igen, men oftast så ser/känner man igen tecknen tidigare så att det går att sätta in mediciner.
    Aah ok..bra och veta ..vill verkligen hålal koll på HF denna gång=)
  • MariaOMarkus

kan ju vara så att du är tidigt i graviditeten vilket resultarer i att digitala inte vira gravid än.

• MariaOMarkus
    Åttan skrev 2010-02-10 21:47:41 följande:
    Hej får man vara med här? Är i V7 å har beräknad BF den 5 oktober..
    Välkommen =)
  • MariaOMarkus
    anja1661 skrev 2010-02-11 07:26:37 följande:
    jag fick inte det men de gjorde ett tillväxt ul på andra då risken för för litet barn tydligen ökar då...
    Okej..då kanske de gör samma med mi sen då

jag har inte heller så mkt symtom om jag jämför när jag väntade min dotter.  när jag väntade henne så kom symtomen 1v innan jag fattade att jag var gravid sen ökade de bara på vecka för vecka.
  • MariaOMarkus
    Pumsig skrev 2010-02-12 08:34:51 följande:
    oj var ett tag sedan jag skrev nu har haft sjuktbarn hemma så har inte varit mycket tid över. går både magsjuka å förkylning på dagis just nu så det e fullt upp sjukdommarna byter av varandra.  vad gäller mig själv så kommer symtomerna och går lika snabbt mådde illa på morrnarna förra veckan men denna veckan är det bättre är hungrig konstant så sambon tycker jag börjar bli dyr i drift humöret svänger hit och dit. hur är det med er andra??
    Här är det lite likt dig,illamående på mornarna och hungrig nästan konstant :P
  • MariaOMarkus

jag håller med..min amge är jätte svullen,va inte såhär med dottern då tog de lång tid innan jag fick mage.

nu ser man lite tydligare ..blir svårt och hålla de hemligt till vecka 12

• MariaOMarkus
    Monki skrev 2010-02-14 21:29:37 följande:
    Är det fler som börjat kännas sig sjukt trötta hela tiden?
    samma här..känner mig aldrig riktgit utvilad. min praktik på 4a veckor börjar om 1v..undrar hur det ska gå?
    nu när jag är hemma kan jag sova när lillan sover :)
  • MariaOMarkus

Monki - jasså gör du de ,vilket sammanträffande jag pluggar till undersköterska. va pluggar du till?

• MariaOMarkus
    Monki skrev 2010-02-15 12:06:51 följande:
    Jag pluggade klart tremin tre nu i december till undersköterska, men just nu läser jag ytterliggare tre kurser för att utöka mina kunskaper som det. Bla ska jag ut på praktik v.8-11. Min tanke är att kanske lyckas få ett ordentligt sommarjobb, men nu när man är gravid vette jag tusan om man får något...
    jag ska ut precis samma vecka som du..vilken skola läser du på? vart ska du ha din praktik?

skulle vara kul med sommarjobb för att få in lite extra pengar men beror på hur man mår då tror jag :) eller om man ens får något som gravid.
Svar på tråden BF Oktober