Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

BF Oktober

vet inte hut mk jag gått upp,inte vägt mig. Mår bra förutom välidgt lågt hb så är yr och trötter en massa. Jag har känt sparkar sen vecka 13 men denan bebis är lugng så känner inte lika mkt som med dottern :)

Malou - Mi amor - Mi vida - BF Okt
  • MariaOMarkus

Vilken vecka är du i  LJ87 ?=)

• MariaOMarkus

ja visst är det de :) inte alla som känner tidigt.  jaa har du den iframvägg så skymmer de ju bebisens sparkar. jaa om du sätt din bebis på Ul och den verkar livlig så borde du ju känna bebis snart

• MariaOMarkus
    Hemi21 skrev 2010-05-02 18:08:05 följande:
    Fy jag är lite orolig, har haft bruna flytningar idag, men jag har inte ont..
    Jag blödde brunt med dottern från vecka 6-9 ,de va lååånga veckor men gjorde ett VUL och de kunde inte se vart bödningen kom ifrån och sne helt plöstligt försvann de : )

Lycka till på UL =) och man har mkt skära slemhinnor nu unver graviditeten
  • MariaOMarkus
    Ella1986 skrev 2010-05-03 19:39:24 följande:
    Hej tjejer! I dag var jag på ultraljud för första gången och det var magiskt! Alla som inte varit på UL tidigare har verkligen någonting att längta efter. Allt såg fint ut och vi fick reda på att det är en liten flicka i magen! Barnmorskan såg direkt vad det var. Nu känns allt så mycket bättre och kanske kan jag bara försöka njuta av allt nu.
    Grattis till flickan i magen =) det är verkigen en häftig upplevelse att gå på UL och få se sin bebis =) *längtar till rul*
  • MariaOMarkus
    Mamma till W skrev 2010-05-04 19:40:06 följande:
    Det gick bra idag. Bebisen ligger fortfarande med huvudet mot min ryggrad och rumpan mot ryggraden! Men hon lyckades kolla det som skulle kollas och hon mätte om bebisen. 30 september säger huvudet, 28 september säger övriga måtten på kroppen! =)
    sköny att de gick bra och att de kunde göra de som skulles =)
  • MariaOMarkus
    Mamma till W skrev 2010-05-04 19:51:48 följande:
    jo det känns bra. Så imorgon ska jag ringa bm för att ta reda på vad som händer framöver, ska vara nå möte med nån familjegrupp snart och sen möte med bm i vecka 26. Sen höra lite hur jag ska göra med min foglossning!
    va jobbigt med foglossning..de har jag med,prata me din bm så ska du kunan få ett foglossningsbälte..de underlättar lite =)
  • MariaOMarkus
    Mamma till W skrev 2010-05-04 22:57:26 följande:
    Jo jag ska ringa och höra om ett sånt bälte och många tipsar ju om en sjukgymnast med! =) Så får se vad min bm säger!
    aah jag gick hos sjukgymnast när jag väntade dottern och fick massa lolika röreser och träna på..sen svankar jag en del oxå och de gör ju inte foglossningen bättre.

hoppas du får bra  hjäp =)
    misa85 skrev 2010-05-05 07:20:42 följande:
    ohh ikväll kl 19 ska jag iväg på rul. Har sovit som en ostkrok hela natten, vridid och vänt på mig och funderat över man och vad det är som gömmer sig därinne. Hur de mår osv... kan inte koncentrera mig på jobbet... Ohh vad jag längtar!
    Lycka till =)
  • MariaOMarkus

Mabaja - väntar du bebis nr 1 el 2?

• MariaOMarkus
    Mamma till W skrev 2010-05-05 09:04:25 följande:
    Första! Första bebisen, tredje graviditeten (jag är inte så bra på att behålla mina tilltänkta)...
    Oki då va de ju inte så ofta..för mig jag gick ofta när jag väntade malpou..nu va jag hos bm i vecka 9 och sen blir i sutet på maj i vecka 22-23 bir de nog.  så med 2a banet går man inte ofta heller.
Svar på tråden BF Oktober