Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

BF Oktober

Ändrar mitt Bf datum.

BF LISTA  Oktober {#lang_emotions_gravid}

30 sep: Mabaja

1:
    2: - Sozzo, Jeskan
    3: - Hemi21 - Ella1986
    4:
    5: - Idaar, Soffi83,
    6: - Jamtland4ever - CarroW86, 3busfrön
    7: - Pumsig - LJ87
    8:
    9: - Emeliiieeee
    10:Annumen,MariaOMarkus
    11:
    12:
    13: - mkTvOo5, Evve02
    14:
    15:
    16: anja1661
    17:
    18:
    19:Tifan
    20: LitenpåG
    21:
    22:Familjen Rockström, Lollinona
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:poppiloll
    29: Lena 74
    30:
    31:
    Malou - Mi amor - Mi vida - BF 10-10-10
  • MariaOMarkus

hoppas det inte är någon fara jeskan..håller tummarna för dig

• MariaOMarkus

Har du moderkakan fram ?..för isf känns de lite mindre :)

• MariaOMarkus
    Ellismamma skrev 2010-05-17 11:30:53 följande:
    Hejsan alla gravida o glada! Väntar mitt första barn i Oktober, vi ska på ultraljud på fredag ska bli så roligt o spännande :) men är samtidigt lite orolig...kommer säkert vara nervös innan.. men längtar efter att få se vårat lilla liv i magen ! Efter ultraljudet tänkte vi fara och titta på barnvagnar :) // Soliga hälsningar från ett varmt Luleå :)
    jag väntar mitt 2a barn och sov jätte dåligt dagen innan UL..jag var så nervös och såg verkligen fram emot de
  • MariaOMarkus
    Soffi83 skrev 2010-05-18 10:58:49 följande:
    Kommer antagligen sova dåligt i natt, dags för RUL i morgon. Ska bli kul att få ett datum satt nu äntligen :) Misstänker att jag kommer få flytta fram några dagar efter vad BM mumlade om när vi var på ett UL tidigare. Snart halvvägs...
    Spännande de är så kul att så de den lill* där inne :) du får berätta hur de gick..ska ni kolla kön?

jag ska på ett till ul om 1v.
  • MariaOMarkus
    Soffi83 skrev 2010-05-18 13:08:15 följande:
    Här talar de inte om vad det blir för kön även om man vill veta. Vi har tänkt att boka in ett privat UL så snart vi har gjort detta för vi är båda väldigt nyfikna. Vi har dock fått för oss att det är en kille, men vill veta säkert. Ska självklart berätta hur det går, superspännande. Blir inte mycket gjort på jobbet för tillfället, så mycket annat att tänka på :)
    Aha oki..spännande och se om ni har rätt..sägs ju att det är lättare och se en pojke på Ul än ett flicka så ni får kika efter en liten snopp imon om bebis vill visa :)

hihi förstår att det inte blir mkt gjort :)
  • MariaOMarkus
    Soffi83 skrev 2010-05-18 15:50:26 följande:
    Kommer verkligen hålla ögonen öppna. Är i v. 20 nu så det borde gå att se könet antar jag om man vet vad man letar efter (inte för att jag vet det alls, men ska försöka)
    ja då borde ni ju kunna se könet =)

lycka till alla som ska på RUL imon :)
  • MariaOMarkus

Misa - tycker det står så olika kring hur stora bebisarna är..kollade på gravid.se där strå det att barnet är ca 16 cm och på growinpeople.se står det att barnet är kring 20 cm.

på rul sa hon inte heller hur stor våran bebis är och på pappret som det står hu rde mätt fattar jag noll av :p

• MariaOMarkus

mabaja -aah där är den sidan jag letat efter så länge,tack {#lang_emotions_sunny}

misa85 skrev 2010-05-19 09:27:06 följande:
    ja fattar inte heller det som står efter rul. Men ska till bm idag samt på nytt ul på fredag och då ska jag fråga, vill veta =) jag tycker det är konstigt att det får plats två st därinne =)
    hehe jaa det är verkligen coolt att de får plats två små bebisar i din mage jag ska oxå på ett nytt ul fast den 25 maj..ska fråga då jag oxå =)
  • MariaOMarkus
    Soffi83 skrev 2010-05-19 18:29:19 följande:
    RUL avklarat, blev flyttad till 11:e oktober och allt såg bra ut. Nåt kön lyckades vi inte se dock. Har bokat en privat tid längre fram för att ta reda på det.
    Skönt att allt såg bra ut ligger du en dag efter mig,har bf 10e okt
Svar på tråden BF Oktober