Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

BF Oktober

Mamma till W skrev 2010-05-05 09:15:36 följande:
    jag kan förstå att man kanske inte går så ofta med andra barnet, då har man ju lite erfarenheter sen tidigt, men det är fortfarande dåligt att det är så sällan! går ju ändå 16 veckor mellan möte 1 och 2 här så varför hålla koll på slutet om man inte håller koll i mitten anser jag?
    jaa jag tyker det är skönt och inte behöva springa där så mkt nu när man har en liten hemma.

men med första vill man ju ha lite mer koll :)

3busfrön - det är sant..undra varför dom inte säger nåt om de..vi fick stanna kvar på bb för lillan hade gulsot och jag visste inte ens va de var och hur allvarligt de kan bli.
    Malou - Mi amor - Mi vida - BF Okt
  • MariaOMarkus
    2små2stora skrev 2010-05-05 09:29:26 följande:
    jaa och sen som föräldrer då hormonerna flödar så blir man ju känslig och mer orolig. minns att jag grät när de la ner malou för solning. jag fattade ju ingenting :/ varför min lilla flicka skulle lilla där hela natten usch de va jobbigt.

SÅ jag hålelr verkligen med dig att sånt borde man informare alla föräldrar om. framförallt dom som får barn tidigt och behöver stanna på neo i veckor/dagar.
  • MariaOMarkus

Grattis =)

• MariaOMarkus
    CarroW86 skrev 2010-05-06 13:31:37 följande:
    RUL gick jätte bra idag :).. Hjärtat slog som det skulle, nytt bf blev 5/10 istället för 6/10. Vi såg även en liten snopp så vi kommer att få en liten William :D
    Grattis va kul :)
  • MariaOMarkus

heh då vet man lite vad man ska kolla efter på måndag,om man ser en liten snopp på ul {#lang_emotions_sunny}

• MariaOMarkus

jag vet inget om njurbäcken men sök på nätet och samla massa info för dig sjäv så du vet tills nästa gång du ska dit =)

skönt att de såg bra ut annars =)

• MariaOMarkus

Skönt att rul gick bra =) trist att maken din missade.

• MariaOMarkus

Hej
    nu har vi kommit hem från RUL och allt såg bra ut =) hade gärna haft en trevligar BM dock.

• MariaOMarkus
    IdaVi skrev 2010-05-10 15:40:02 följande:
    Hej tjejer! Får man hänga på här? Har BF 29/10 och har en dotter sedan tidigare som är född 21/10-08. Hoppas inte syskonet får för sig att kika ut samma dag Finns det någon BF-lista jag kan skriva in mig på? Ha det bra!
    Välkommen{#lang_emotions_smile}
  • MariaOMarkus
    Ella1986 skrev 2010-05-11 16:39:48 följande:
    Hej igen alla blivande mammor! Hur många av er har känt fosterrörelser ännu?  Jag är i vecka 19+1 och har ännu inte känt något som jag med säkerhet kan säga är bebis. Jag har moderkakan i framvägg, så det kanske påverkar hur mycket jag känner. De gånger jag inbillar mig att jag kanske har känt något har jag suttit eller legat, och det har varit på kvällen. Vore kul att höra hur ni andra har det på rörelsefronten!
    ja gahr känt tidigtm ed detta barn oxå men har moderkakan i framvägg vilket gör att rörsleserna minskar lite.
    Men enlig BM på mitt >RUL igår sa hon att de inte spelade någon roll men jag litar inte på henne utan går på mig egen känslan. När jag väntade dottern så hade jag moderkakan i bakvägg och kände mkt mer då än nu.

De ha moderkakan i framvägg kan göra att de tar tid att känna bebisen
    Malou - Mi amor - Mi vida - BF 10-10-10
Svar på tråden BF Oktober