Inlägg från: SchumiFerrari |Visa alla inlägg
  • SchumiFerrari

Barn i mars 2008 - 9

LitenBlomma skrev 2010-03-07 10:43:12 följande:
    Åkte ner och köpte Aftonbladet och Söndagsbilagan nu. De har valt bilder där jag ser lite skum ut och sen skrivit att jag sagt ordet "ytterligheter", vem pratar så??
    Jag läste den! Tyckte att det var ok bilder men synd att Ida inte syns så bra. Men det kanske var ett val från er sida?
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-03-08 15:28:44 följande:
    Här sitter de allihopa och pysslar
    mina far runt som tokar...
  • SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-03-09 10:22:45 följande:
    Jag tycker det är så spännande att följa dig, hoppas att du får utslag snart! Trist med bråk, ni kanske behöver lite ensamtid med bio eller middag? Jag är heldeppig vissa dagar när det är så här trist och mörkt och framförallt kallt! Tänk om man kunde ha råd med en resa nu....
    Det hade3 inte suttit fel men en resa till värmen...

Här är det just nu jobbigt.. Noa blir rastlös av att vara hemma och jag kan inte lämna honom pga att vi bara har 1 bil. Går jag eller åker buss så har jag iaf bara typ max 1,5 timme hemma innan jag ska klä på Smurfen igen och ge mig iväg för att hämta... Så mån, tid ochfre är han hemma.. idag har vi tvätt så vi kommer inte iväg till ÖF... 14 ska han vara hos tandl... Jag vill bara bort just nu. Kunna få komma till värmen och njuta av att bara vara en familj...
  • SchumiFerrari

Agamemnon: Eftersom att jag är föräldrarledig så får jag ha honom 8-11... Att han är långa dagar ons-tors beror på att jag pluggar de dagarna...

• SchumiFerrari
    Movieprincess skrev 2010-03-09 11:18:12 följande:
    Igår plaskade vi i vattnepölar! Våren är nog här nu!!Idag blir det sjukhusbesök med syster och Liam får vara hos sin farbror under tiden. Han är ju inte lika pigg på att sitta still längre när vi är där var mkt enklare när han var mindre och nöjde sig med att leka med en servett eller liknande Här blev vi väckta av att grannen borrade kl 08.30 vem borrar såå tidigt? Kanske bara är jag/vi som sover extremt länge?
    då hade jag varit neere i tvättstugan 2 ggr..
  • SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-03-09 16:45:06 följande:
    Nu har jag bytt till sittdelen. Meja har somnat
    sötnosar!
  • SchumiFerrari

sitter själv med pojkarna, J är med sin bror och kollar på bil.,...

• SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-03-11 20:03:31 följande:
    Jag sitter också själv men varför vet jag inte. Liverpool på TVn framför mig och maken försvann. (Han har varit här sen han nattade Olivia så det är inte det det beror på.)
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-11 20:01:25 följande:
    Jag är oxå själv. Sambon är på festligheter med jobbet. Mina barn sover dock sen en timme tillbaka så jag ligger i soffan och ser på tv.
    Min store hann inte somna innan J var tvungen att åka...
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-03-11 20:07:01 följande:
    Då somnar han säkert snart.
    Hoppas det...
  • SchumiFerrari

Noa somnade 21.00 igår... vaknade 7 idag och är SUPERgrining nu... ska se till att få i oss lite mat och sedan gå ut så kanske han somnar en sväng....

• SchumiFerrari

Tittar bara in så att ni vet att jag lever

• SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-03-12 20:20:10 följande:
    Det hopas jag verkligen att du gör!
    Det är bara mycket nu...
    Den stolen ni köpte till Fisan  har vi till Noa. Köpte den på fyndet för typ 200:- hihi
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-03-12 20:56:22 följande:
    Fusk ju! Vi kikade i fyndavdelningen men där fanns bara skrot (mer eller mindre) så vi fick betala fullt pris. Menmen, hon satt på en sån i restaurangen och hon satt så himla bra att det får det vara värt. Hon har börjat vägra sin stol igen och ska bara sitta på våra men det blir lite dumt.
    Noa hoppar runt på alla stolar... hihi...
    Nä nu skiter jag i det här... ska nog lägga mig.. Noa och mannen är och fixar med bilen.. Smurfen sover... Kan kolla på Let´s Dance i sovrummet..
    Har ju inget gott att äta hemma..
  • SchumiFerrari

Hur dumma får svenska folket vara om de tror att resten av europa vill se en svenska på en stol som sjunger en ballad? Vi får vara glada om vi ens kommer med till finalen. jag tror att vi åker ut innan..

• SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-03-14 09:07:23 följande:
    Nu missade jag slutet (skittöligt men Olivia vaknade och var helt hysterisk och när jag kom ner igen var allt över ) men om jag förstod maken rätt så valde svenska folket egentligen Salem. Anna vann bara pga poängen av länen och motståndarländerna (som jag inte förstår varför de fick rösträtt överhuvudtaget, vi ska väl tävla mot dem sen?). Tror också att det blir ett tufft kval för Sveriges del...
    tvåärtom. Hon fick ganska så låga poäng av den interbationella juryn. Salem var top 3 och hon typ näst sist.
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-03-14 09:42:17 följande:
    Man ska aldrig säga aldrig! Hon är ju tusen ggr bättre än den låten Marlena hade med förra året.Oavsett så tycker jag det är väldigt roligt för Anna, som är totalt okänd (förutom Idol då) och så ung. Hellre en okänd än Carola och Pernilla Wahlgren, blä!
    så mycket pengar som sverige lägger på detta så ska vi iaf skicka en låt som har en chans.. oavsett artist. Salem al fakir gillade jag.. Lite udda och skön..

Vi kommer inte klara kvalet iår
  • SchumiFerrari
    Bobbenn skrev 2010-03-23 16:34:53 följande:
    Fick 3800 tbx... Hade hoppats på 10.000 då jag drar så mkt extra skatt
    jag drar inte ett öre extra och får tillbaka 5584:-
  • SchumiFerrari
    Bobbenn skrev 2010-03-23 17:08:39 följande:
    Jag började ju jobba 1 sep. Tror det beror på det. fsk drar alltid för lite skatt
    Men om försäkringskassan drar för lite borde jag inte få betala då??? Eller??? Jag har alltid fått tillbaka mellan 3000-7000:-
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9